Моделът Ariya за 2026 г. получава по-изчистена предна част, нова инфоразвлекателна система от Google и по-комфортно окачване. Nissan вече обяви и обновените цени за японския пазар. Модернизацията включва променен дизайн, нови джанти и цветове, както и функция за отдаване на енергия към външни консуматори. Батериите и задвижващите системи остават непроменени, като е потвърдено и завръщането на спортната версия Nismo.
Nissan представи обновената Ariya в Япония, внасяйки свеж дизайн и няколко ключови подобрения в електрическия кросоувър почти четири години след първоначалния му дебют. Въпреки че моделът се оттегля от пазара в Северна Америка, той продължава да заема силни позиции в родината си с подобрения в дизайна, технологиите и настройките на окачването.
Модел 2026 г. беше показан за първи път на Japan Mobility Show по-рано тази година, но сега Nissan разкри пълната гама за местния пазар. Очаква се същите промени да бъдат въведени и на други пазари през следващите месеци.
Ново лице, позната форма
Най-забележимата промяна е в предната част, където по-изчистен дизайн без решетка заменя досегашната визия. Преработената броня и по-агресивните LED елементи изострят вида на автомобила, въпреки че страничният профил и задната част остават непроменени.
Визуалните промени се допълват от нов комплект 20-инчови алуминиеви джанти, които комбинират алуминий и полимерни материали. Клиентите могат да поръчат и нов цвят на каросерията, наречен Hisuinohikari, който съчетава наситен зелен цвят Plasma Green с контрастни черни акценти Midnight Black по покрива, колоните и долните части на купето.
В интериора основната подредба остава позната, но технологиите са напреднали. Системата NissanConnect вече работи със софтуерната архитектура на Google, която поддържа нови функции като предварително темпериране на батерията Navi-Link и интелигентен контрол на дистанцията.
Екипът по материалите е добавил нова опция за кожена тапицерия в приглушен зелен тон, съчетана със светлосиви елементи за по-меко и изискано усещане. Практичността също е подобрена благодарение на обновен конектор за външно захранване, способен да доставя 1500 вата, дори когато автомобилът е заключен.
Задвижване и окачване
В механично отношение Ariya запазва съществуващите батерии с капацитет 66 кВч (B6) и 91 кВч (B9), които се предлагат с един електромотор и предно предаване или с два електромотора и задвижване на всички колела e-4ORCE. От Nissan съобщават, че окачването е оптимизирано специално за японските пътища, като приоритет е даден на комфорта и по-рафинираното пътно поведение.
Версията Ariya Nismo също ще се завърне като част от обновената гама. Тя обаче пропуска визуалните промени, които се виждат при стандартните модели, и запазва оригиналния си агресивен аеродинамичен пакет.
Модификацията Nismo продължава да използва системата с два електромотора e-4ORCE със специфични настройки. Нейните обновления се ограничават до новата инфоразвлекателна система, базирана на Google, мощния конектор за външно захранване и функцията за интелигентен контрол на дистанцията.
По отношение на цените, обновената Ariya стартира от 6 675 900 йени (равняващи се на около 42 400 долара) за базовата версия B6 с предно предаване и достига до 8 072 900 йени (около 51 300 долара) за B9 e-4ORCE. Това представлява увеличение от 85 800 йени (550 долара) в сравнение с предходния модел. Цената на обновената Ariya Nismo ще бъде обявена на по-късен етап.
Последвайте ни в Google News