Полицията в малък тексаски град получи безплатен електрически пикап, който веднага стана обект на подигравки в интернет. Автомобилът Tesla Cybertruck е дарен на полицейското управление в Кема от лизингова компания, за да бъде тестван в реални условия по време на ежедневни патрули.
Един по-различен патрулен автомобил
Властите в Кема, градче югоизточно от Хюстън, скоро ще патрулират улиците с пикап американско производство, който обаче не е от типа, който повечето тексасци са свикнали да виждат. Вместо поредния повдигнат и жаден за бензин гигант, полицията в Кема е добавила към автопарка си Tesla Cybertruck. Този ход обаче не предизвика особена местна гордост, а съдейки по коментарите под публикацията на управлението във Facebook, жителите се забавляват искрено с решението.
За разлика от други специално оборудвани полицейски автомобили, Cybertruck-ът, доставен в Кема, изглежда напълно стандартен, с изключение на полицейските обозначения. От управлението подчертават, че за придобиването му не са похарчени пари на данъкоплатците. Това обаче не спря жителите да изразят мнението си, като много от тях оставиха силни коментари в социалната мрежа.
Какво мислят тексасците?
Един от коментиращите написа: „Представете си батерията да падне, докато преследвате някого“, а друг добави: „С това няма да хванете никого“. Въпреки че не се уточнява коя версия на Cybertruck е получена, дори и базовият модел вероятно би се справил с повечето нарушители по пътищата на Тексас.
Друг потребител на Facebook остави следния забавен коментар: „Хей, ако на някого му липсва хладилникът, открих го. Преживява криза на идентичността и се опитва да се представя за полицейска кола.“ В друг коментар се казваше: „Наводнения, не идваме!“, а трети обобщи скептицизма в класически интернет стил: „Ако това нещо ме преследва, в никакъв случай няма да спра заради кофа за боклук.“
Предстои да се види дали Cybertruck ще се окаже практичен за полицейската работа в Тексас. Автомобилът предлага впечатляваща динамика и високи нива на безопасност, които са ценни при патрулиране. Най-големият въпрос обаче остава свързан с логистиката по зареждането, особено за управление, свикнало с предвидимостта на двигателите с вътрешно горене.
Последвайте ни в Google News