Honda CR-V TrailSport Hybrid модел 2026 г.: Почти перфектният кросоувър

Въртящият момент е значителен – 335 Нм, налични от 0 об/мин. Нито един автомобил с конвенционален двигател в този клас не може да постигне подобен резултат. Бензиновите агрегати се нуждаят от време, за да достигнат оптимални обороти. Същевременно, нито един изцяло електрически автомобил в ценовия клас на CR-V не може да се мери с неговото задвижване. Опитайте се да намерите електромобил със задвижване на четирите колела на цена от около 41 000 долара, който предлага пробег от близо 790 км. Такъв просто не съществува.

В режим Sport, CR-V TrailSport е доста бърз, пъргав и дори рязък в реакциите си. Тягата е напълно достатъчна и автомобилът се усеща идеално балансиран. В градски условия хибридната система работи брилянтно, като често използва само електрическите мотори за придвижване.

Инфоразвлекателна система, управление и седалки

Седалките в CR-V TrailSport Hybrid са отлични. Тапицерията от плат изглежда добре и е приятна на допир. Тези седалки са по-добри от всичко, тествано досега в който и да е друг кросоувър. Honda не би трябвало да проектира други седалки – просто да използва тези навсякъде. Те са широки, удобни, с добра опора, отопляеми, а платът се усеща по-топъл през зимата в сравнение с кожения салон.

Инфоразвлекателната система на Honda също е идеална. Android Auto работи бързо, безжично и без никакви проблеми. Управлението на климатичната система се осъществява чрез физически бутони и врътки, които са лесни за използване. Honda заслужава похвала за това, че се противопоставя на недалновидната тенденция тези функции да се скриват в екрана на системата.

Най-големият бонус е отопляемият волан. Най-приятната изненада са амортисьорите на предния капак, които елиминират нуждата от ръчна подпора. А най-неочакваната функция е системата за измиване на предното стъкло, при която течността се впръсква директно от чистачките, а не от дюзи на капака.

Добре, а какво липсва?

В CR-V TrailSport Hybrid няма резервна гума. Това е непростим пропуск, особено от гледната точка на собственик на автомобили като Subaru Crosstrek Wilderness (с малка резервна гума), Ford Bronco Sport Badlands (с пълноразмерна резервна гума) и хибриден кросоувър на Toyota (с малка резервна гума). Остава въпросът за кого Honda е създала този автомобил, ако не за купувачи с подобен профил.

Освен липсата на резервна гума, подът на багажника дори не се повдига. Потенциалният собственик трябва да реши дали наистина ще излиза извън пътя с CR-V TrailSport Hybrid и ще рискува повреда на гума. В такъв случай единствената опция може да се окаже пътна помощ, освен ако не си набави резервна гума самостоятелно. Ремонтните комплекти не помагат при разкъсване на страницата или големи пробиви. Honda предлага резервна гума в други нива на оборудване на CR-V, но не и в тази версия, предназначена за шофиране извън асфалтираните пътища.

Заключение и сравнения

Ако можете да живеете без резервна гума и искате кросоувър, способен да се справи с лек офроуд, който същевременно предлага най-доброто пътно поведение, този модел е наравно с еквивалентната версия на RAV4. Subaru не предлага хибриден Wilderness, така че изборът реално се свежда до тези два модела, освен ако не се обмисли Ford Bronco Sport Badlands. Той би имал значително по-високи разходи за гориво в дългосрочен план и потенциално по-ниска надеждност, но също има какво да предложи.

Автомобилите на Honda по традиция са надеждни, запазват стойността си добре, безопасни са и предлагат изключително приятно усещане зад волана. Този CR-V TrailSport е страхотно изпълнение в една разрастваща се пазарна ниша, която не може да бъде пренебрегната.

Последвайте ни в Google News

Никола Стоянов

Никола Стоянов е автомобилен журналист в TopGear.bg, специализиран в разказването на истории зад ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации