Рекордна 2025 г. за MG: Ръст от 30% на продажбите в Европа

За първи път MG Motor постигна годишни продажби от 300 000 автомобила във Великобритания и Европа. Този важен етап беше достигнат през декември, като марката отбеляза ръст от близо 30% спрямо същия период на 2024 г., когато бяха регистрирани около 233 000 продажби.

Силното търсене на хибридните модели Hybrid+ на MG, включително изключително популярния SUV MG HS, има значителен принос за добрите резултати на марката. В цяла Европа комбинираните продажби на хибридни автомобили от началото на годината са достигнали 137 000 броя, което е увеличение от почти 300%.

Междувременно продажбите на моделната гама MG ZS възлизат на 123 000 броя, отбелязвайки изключителен ръст от 32% в сравнение със същия период на 2024 г.

През 2025 г. MG значително разшири своята гама от електрически автомобили и продължи да предлага още по-широк достъп до нови технологии. Това включваше представянето на SUV модела MGS5 EV, както и лансирането на технологично фокусираната серия MG IM във Великобритания, Норвегия и Швейцария. Просторният, практичен и технологично достъпен SUV MGS6 EV беше представен през последното тримесечие на годината.

Разрастващото се присъствие на MG в цяла Европа също допринася за растежа. Марката вече оперира в 34 държави и има около 1300 търговски партньори. Във Великобритания MG разполага с над 150 дилърства и наскоро откри нов склад за части, за да подобри допълнително поддръжката за своите 370 000 клиенти.

Гай Пигунакис, търговски директор на MG за Великобритания, заяви, че въпреки продължаващите предизвикателства в Европа, които влияят на продажбите на нови автомобили, MG е постигнала постоянен и устойчив растеж. Той добави, че достигането на 300 000 продажби преди края на 2025 г. ясно показва, че продуктовата гама на компанията отговаря на нуждите на клиентите, предлагайки правилната комбинация от дизайн, технологии, качество и достъпност. Пигунакис изрази увереност, че с още нови модели, чиято премиера е насрочена за началото на 2026 г., MG ще продължи да разширява избора за клиентите и да засилва позициите си на европейските пазари.

През 2024 г. MG отпразнува своята 100-годишнина и днес предлага на клиентите си пълна гама от бензинови, хибридни и електрически автомобили. Моделната линия включва както пъргавия и практичен MG3, така и високо оценения от критиката електрически кабриолет MG Cyberster, който въплъщава амбицията на MG за продължаваща пазарна експанзия.

Последвайте ни в Google News

Георги Василев

Георги Василев е автомобилен журналист в TopGear.bg, където ежедневно представя най-новото от све...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации