Разполага с 1,8-литров двигател, допълнен от батерия с капацитет 14 kWh, осигуряваща 160 конски сили със значително намален разход на гориво в града.

Японската марка подобри най-популярния си SUV, ASX, с добавянето на нов plug-in хибриден двигател, който му позволява да пътува на дълги разстояния в града, в електрически режим, постигайки минимален разход на гориво. Под предния му капак вече откриваме 1,8-литров четирицилиндров двигател, който произвежда 160 к.с., което представлява 10% увеличение спрямо предишната му версия. Въртящият момент на двигателя също е значително подобрен, достигайки 170 Нм, което води до по-пъргаво и отзивчиво шофиране.

Благодарение на тези подобрения, новият ASX значително подобрява своите характеристики, ускорявайки от 0 до 100 км/ч само за 8,5 секунди, което е с секунда и половина по-бързо от предшественика си. Едно от предимствата на тази механична еволюция е включването на батерия с капацитет 1,4 кВтч, която удвоява времето за шофиране в 100% електрически режим. Това позволява на автомобила да се движи в градски режим до 80% от времето, като се възползва от икономия на гориво до 40% и намаляване на емисиите. Освен това, новият ASX HEV разполага с оптимизирана трансмисия, която намалява шума.

Подобренията на новия модел включват функции като e-Drive, който позволява електрическо задвижване, задвижвано от двигателя с вътрешно горене и e-Save, който запазва заряда на батерията над 40% за последващи употреби.

По отношение на оборудването, гамата запазва версиите Kaiteki и Kaiteki+, за които има търговска промоция, определяща крайната цена от 28 690 евро за Kaiteki и 32 890 евро за Kaiteki+. Марката предлага също осемгодишна гаранция и осем години пътна помощ.

,

Подобни публикации