Алекс Дън може да се окаже в надпреварата за второто пилотско място в отбора на Racing Bulls. Според информацията, Хелмут Марко се е срещнал с ирландеца и неговите представители по време на състезателния уикенд в Монца.
Ако Дън бъде привлечен, това ще бъде първият път от 2015 г., в който Racing Bulls (тогава под името Toro Rosso) подписва с двама дебютанти. По онова време Макс Верстапен си партнираше с Карлос Сайнц-младши.
Несигурно бъдеще за Лоусън и Цунода?
Новината за интереса към Дън създава сериозно безпокойство за Лиам Лоусън и Юки Цунода, които сега са изправени пред възможността да загубят местата си в края на сезон 2025. При очакваното преминаване на Исак Хаджар в Red Bull и присъединяването на Арвид Линдблад към Racing Bulls, се предполагаше, че Лоусън и Цунода ще се борят за оставащото второ място в дъщерния отбор на Red Bull.
И двамата пилоти подобриха представянето си в Азербайджан – Лоусън завърши на пета позиция, което е най-доброто постижение в кариерата му, а Цунода финишира шести, записвайки своя най-силен резултат за 2025 г. Въпреки това, ако Дън получи мястото, нито един от двамата няма да остане на стартовата решетка за 2026 г. Това би ги принудило да се задоволят с ролята на резервни пилоти или да търсят възможности в друг шампионат, като например IndyCar.
Цунода би могъл да се присъедини към Aston Martin като резервен пилот, особено като се има предвид, че неговите основни спонсори от Honda ще доставят двигатели на отбора от Силвърстоун през 2026 г. Бъдещето на Лоусън е по-неясно. Мениджърският екип на новозеландеца води разговори с Red Bull за нов договор, но ако те се провалят, на Лоусън може да му се наложи да търси реализация извън системата на австрийския тим.
Последвайте ни в Google News