Концептуалният роудстър разкрива нов дизайнерски език за марката и дава ясна представа за предстоящия електрически спортен автомобил на Audi.
Дизайн, вдъхновен от миналото
Концептът дебютира с нова визия, вдъхновена от състезателния автомобил Auto Union Type C от 30-те години на миналия век, като централно място в предната част заема тънка, висока и правоъгълна решетка.
Автомобилът се отличава с широки, мускулести рамене и отчетлива, права характерна линия, която преминава по цялата дължина на каросерията. Фаровете и стоповете се състоят от една линия с четири LED елемента, които напомнят за четирите кръга в логото на Audi.
Дизайнът на джантите с шест спици е смел, с голяма бяла външна ивица и дебели черни лъчи, които се простират от централната капачка. Задно стъкло липсва, а стоп светлината е монтирана в серия от вентилационни отвори. Концептът разполага и със свалящ се тарга покрив.
Минималистичен и функционален интериор
Интериорът има изчистен и семпъл вид, с комбинация от кожа, текстил и елементи от истински метал. Всеки детайл в кабината изглежда здрав и функционален, като металните акценти създават усещане за индустриален стил.
Въпреки че на таблото е разположен 10,4-инчов екран, той може да се прибира, за да осигури по-фокусирана среда, когато водачът иска да се наслади на шофирането по път със завои. Наред с прибиращия се дисплей, Audi са запазили и няколко физически контрола в купето, изработени от анодизиран алуминий.
Планове за производство
От Audi по-рано заявиха, че серийна версия на концептуалния модел трябва да се появи на пазара в рамките на следващите две години.
Последвайте ни в Google News