При някои GT автомобили и седани на Bentley, оборудвани с V8 двигатели, има опасност горивната помпа за високо налягане да се разхлаби и да претърпи вътрешна повреда. Като доставчик на компонента е посочена Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, което не е изненадващо, тъй като Porsche сглобява V8 двигателя EA825 с две турбини в завода си в Цуфенхаузен, Германия.
Bentley е била информирана от Porsche за проблема на 2 септември 2025 г. Смята се, че около 17 двигателя с потенциален дефект са монтирани в автомобили, предназначени за американския пазар. Техните производствени дати варират от 16 юли 2024 г. до 20 август 2025 г. Засегнатата група се състои от 13 автомобила от моделните серии Continental GT и GTC и 4 броя Flying Spur.
Porsche е отстранила проблема в производството на двигателите EA825, като е въвела корекции в процеса на сглобяване и подобрения в контрола на качеството. Коригиращите действия са приложени през септември 2025 г. Дилърите са инструктирани да извършат проверка на затягащия момент на четири винта – по два за всяка горивна помпа за високо налягане.
Ако всички винтове са затегнати с въртящ момент над 18 Нм, не са необходими допълнителни дейности. В противен случай както горивната помпа за високо налягане, така и свързаните с нея компоненти ще бъдат заменени безплатно за засегнатите клиенти. Проверката трябва да отнеме по-малко от два часа.
Уведомителните писма до клиентите трябваше да бъдат изпратени по пощата не по-късно от 27 октомври 2025 г. Bentley също така качи на същата дата всички засегнати VIN номера на своя уебсайт. Те могат да бъдат проверени и в базата данни на Националната администрация за безопасност на движението по пътищата на САЩ (NHTSA). Номерът на сервизната акция за Bentley е RE25/41, докато в регистъра на NHTSA е 25V648.
Към момента на публикуване на тази информация, стартовата цена на Continental GT на пазара в САЩ е 296 950 долара. Потенциалните клиенти на Continental GTC трябва да добавят почти 40 000 долара отгоре за базовата спецификация. Flying Spur е по-евтин от двата модела, като Bentley иска близо 280 000 долара за версията Speed, включително таксата за доставка.
Днес моделите от семейството на Continental и Flying Spur са plug-in хибриди и са по-тежки от всякога. В случая на Flying Spur Speed, базовото тегло е посочено като 2646 килограма.
Въпреки размерите си, Flying Spur е изключително мощен и бърз. Разходът на гориво е 12,4 литра на 100 километра, а пробегът в изцяло електрически режим достига 48 километра с пълно зареждане на батерията. Тези стойности са валидни и за Continental GT и Continental GTC.
Последвайте ни в Google News