BMW закупи допълнителен дял от 25% в своето подразделение в Китай – BMW Brilliance след успешното трето тримесечие на годината.
Ходът, който струва 3,7 милиарда евро и увеличава дела на BMW до 75%, идва в момент, когато компанията отчита силен растеж в региона.
Докато доставките на BMW спаднаха в Европа и Северна Америка между юли и септември тази година, в Азия те нараснаха до 274 474 продадени автомобила. Това бележи подобрение на продажбите със 7,7% в сравнение с третото тримесечие на 2021 г. – резултат от облекчаването на ковид мерките в Китай, смятат от BMW.
Германската компания удължи договора си с китайското си подразделение до 2040 година. Иначе той беше до 2028 година. Новината идва със съобщението на BMW за представянето на фирмата за третото тримесечие на тази година. Отчитат се 4,1 милиарда евро печалба преди данъци – ръст от 20% в сравнение със същия период на миналата година.
Това се случи въпреки спада от 0,9% в доставките на автомобили в сравнение с юли-септември 2021 г.