Buick Envision поскъпва значително за модел 2026 г.

Базовата версия на Buick Envision, Preferred, вече струва 41 000 долара, без да се включва таксата за доставка от 1895 долара. Това представлява сериозно увеличение от 4500 долара спрямо модел 2025 г., към което се добавят и 500 долара по-висока такса за транспорт. От General Motors все още не са коментирали как тези промени ще се отразят на търсенето. За първите девет месеца на 2025 г. от кросоувъра са продадени 36 870 броя.

Макар това да е ръст от 7,1% спрямо предходната година, резултатът не е достатъчен, за да застраши позициите на по-популярните модели Encore GX и Envista. Към момента Enclave остава най-слабо продаваният автомобил на Buick на родния пазар в САЩ.

Въпреки че General Motors пази мълчание по темата, основната причина за поскъпването са митата. Произвежданият в Янтай, Китай, SUV подлежи на многослойна митническа структура, която се оценява на между 45 и 47,5% от стойността му.

Тази структура включва стандартно мито за внос на автомобили (2,5%), мито по Раздел 232 (25%) и специфични за Китай такси (около 20%). В този контекст не е изненадващо, че General Motors наскоро обяви инвестиции в американски заводи за производство на автомобили, предназначени за пазара в САЩ.

Технически характеристики и оборудване

Произвеждан от съвместното предприятие SAIC-GM в китайската провинция Шандун, Envision за модел 2026 г. има съвсем малко промени спрямо своя предшественик. Единствените забележими новости са два цвята на каросерията – Quartz Blue Metallic и Midnight Opal.

Те се присъединяват към вече познатите Moonstone Gray Metallic, Iridescent White Tricoat, Ebony Twilight Metallic, Summit White и Brilliant Red. Под предния капак работи 2,0-литров четирицилиндров турбо двигател, който GM нарича LSY.

Агрегатът генерира 228 к.с. при 5000 об/мин и 350 Нм въртящ момент в диапазона от 1500 до 4000 об/мин. Той е съчетан с деветстепенна автоматична скоростна кутия, която според общото мнение има проблеми с качеството на превключване, надеждността и соленоидите.

Envision може да тегли до 680 кг и се предлага стандартно със система за задвижване на всички колела от GKN Automotive. Тя използва два съединителя и технология за динамично разпределение на въртящия момент между задните колела, което осигурява по-спортно усещане зад волана на суха настилка.

Още в базовия си вариант модел 2026 г. разполага с цифрово приборно табло и сензорен екран на инфоразвлекателната система с общ диагонал от 30 инча. Нивото на оборудване Sport Touring добавя по-спортен стил, безконтактно отваряне на багажника и по-луксозни детайли в интериора.

Най-високото ниво Avenir включва перфорирани кожени седалки с функция за масаж за шофьора, head-up дисплей, декоративни елементи от истинско дърво и панорамен покрив. Всички версии на Envision за 2026 г. имат комбиниран разход на гориво от 9,4 л/100 км.

Последвайте ни в Google News
Предишна/Следваща
Подобни публикации