BYD с амбициозна цел: 1,5 милиона продажби извън Китай до 2026 г.

Китайският автомобилен производител BYD си е поставил за цел да продаде до 1,5 милиона автомобила на международните пазари през 2026 г., продължавайки своя впечатляващ възход. Компанията е основана през 2003 г. и първоначално навлиза в автомобилния сектор с модел с бензинов двигател през 2005 г.

През 2008 г. представя първия си хибриден автомобил, F3DM, последван от изцяло електрическия e6 през 2009 г. Въпреки това, едва през последните няколко години компанията отбелязва значителен ръст в продажбите, като по-рано тази година преживя повратен момент, изпреварвайки Tesla по продажби в Европа.

Амбициозни цели за продажби през 2026 г.

Наред с това, последните данни показаха, че през изминалия месец компанията е продала седем пъти повече автомобили от Tesla във Великобритания. Успоредно със стремглаво растящите продажби, BYD обяви плановете си за изграждане на нов производствен комплекс в Китай, чиято площ ще бъде по-голяма от тази на Сан Франциско.

Марката също така сподели намерението си да въведе цялата си гама на европейския пазар до 2028 г. Сега BYD се е насочила към рекордна година по отношение на продажбите в чужбина.

Очаква се тази година компанията да продаде между 900 000 и един милион автомобила извън Китай, но се надява на още по-големи успехи през 2026 г. Според доклад на Ройтерс, BYD се стреми към продажби между 1,5 и 1,6 милиона автомобила през следващата година. В доклада се посочва, че растежът ще бъде стимулиран от представянето на нови модели. Продажбите на BYD извън Китай са разпределени в няколко различни региона, включително Европа и Северна Америка.

Първият модел, създаден специално за чужд пазар

С фокус върху глобалната доминация, BYD наскоро представи своя първи електрически автомобил, предназначен за чуждестранен пазар. Моделът Racco EV е първият „кей-кар“ (специфична категория японски миниатюрни автомобили) от неяпонски производител и ще се продава ексклузивно в Япония от средата на следващата година.

Миниатюрният автомобил се отличава с ъгловата си форма и се движи на 14-инчови джанти. Тъй като е „кей-кар“, неговите размери и мощност са ограничени, като електрическото му задвижване достига максимално 63 к.с.

Други технически характеристики засега се пазят в тайна, но повече подробности ще бъдат разкрити преди официалното му представяне на японския пазар догодина.

Последвайте ни в Google News
Предишна/Следваща
Подобни публикации