Динамика и пробег
Според информацията, предоставена от BYD, версиите DM-p и DM-i ще предлагат ускорение от 0 до 100 км/ч съответно за 4,9 секунди и 8,6 секунди.
За варианта със задвижване на всички колела компанията обявява пробег само на електричество до 200 км, измерен по китайските стандарти, които са по-малко строги от европейските. Общият хибриден пробег е цитиран на 1 200 км.
Цени и оборудване
Цените все още не са потвърдени и се очаква да бъдат обявени по-късно през годината. Предполага се, че моделът ще бъде позициониран по-скъпо от Sealion 6 и по-близо до ценовия диапазон на Sealion 7.
Въпреки че много от спецификациите все още не са финализирани, BYD потвърди, че версиите със задвижване на всички колела ще се предлагат с отопляеми, вентилирани и масажиращи седалки на първия и втория ред. Външните светлини на автомобила също ще бъдат LED.
Размери и практичност
Sealion 8 е базиран на модела Tang L, който се продава в Китай. Размерите му са 5 040 мм дължина, 1 996 мм широчина и 1 970 мм височина, при междуосие от 2 950 мм. Това го поставя в един клас с модели като Toyota Kluger, Hyundai Palisade и Mazda CX-80.
Стандартно автомобилът ще бъде оборудван със седем места в конфигурация 2-3-2. От BYD обявяват максимален товарен обем до 1 950 литра при сгънати втори и трети ред седалки. Повече информация за модела се очаква през следващите месеци.
Предишна/Следваща новина

