Динамика, съпоставима с най-добрите
Новият Yangwang U8L постига ускорение от 0 до 100 км/ч за впечатляващите 3.5 секунди. За сравнение, луксозният Rolls-Royce Cullinan се нуждае от около 4.5 секунди за същото упражнение, докато на Mercedes-Maybach GLS600 са му необходими 4.7 секунди. Това превръща китайския модел в сериозен конкурент по отношение на динамиката.
Технологии и задвижване
В основата на модела стои най-усъвършенстваната версия на системата за контрол на окачването DiSus-P на BYD, която осигурява изключителен комфорт и стабилност върху всякакви настилки. Автомобилът може да се завърта на 360 градуса на място, да се движи диагонално и дори да се носи по вода.
U8L разполага и с най-сложната система за подпомагане на водача на компанията, наречена „God’s Eye A“. Тя включва функции като автопилот за магистрално и градско шофиране, автоматизирано паркиране и система за дистанционно паркиране, използваща три LiDAR сензора.
Хибридната система се състои от 2.0-литров турбо двигател, четири електромотора и батерия с капацитет 55.53 кВтч. Общата мощност достига 1180 к.с., а максималният въртящ момент е 1280 Нм. Батерията може да се зареди бързо от 30% до 80% само за 13.5 минути. Изцяло електрическият пробег е около 200 км, но благодарение на бензиновия двигател, който действа като удължител на пробега, общият автономен пробег достига 1160 км.
Дизайн и практичност
Отвън U8L се отличава с нови 23-инчови ковани алуминиеви джанти, проектирани да намалят аеродинамичното съпротивление. Задната врата е с вертикално разделен дизайн, който изисква по-малко пространство за отваряне на горната част. Долната секция пък може да се използва като пейка и издържа теглото на двама възрастни (до 200 кг).
SUV моделът се предлага в атрактивна двуцветна боя „Обсидианово черно/Слънчев камък злато“. Емблемите отпред и отзад са изработени от 24-каратово злато, като срещу доплащане такава може да бъде поставена и върху волана.
Цена и пазарно позициониране
Yangwang U8L беше официално представен в Китай с едно ниво на оборудване, наречено “Dingshi Edition”, чиято начална цена е 1.28 милиона юана (около 179 800 щатски долара). Това го превръща в един от най-скъпите автомобили, произвеждани някога в страната.
Въпреки високата си цена, моделът предлага сериозна стойност в сравнение с конкуренти като Mercedes-Maybach GLS600 (с цена от 180 000 долара) и Rolls-Royce Cullinan (407 750 долара). За момента обаче не се предвижда U8L да бъде предлаган на американския пазар.
Последвайте ни в Google NewsПредишна/Следваща


Подобни публикации

Audi E5 Sportback: Футуристичен електромобил с дигитални огледала и пробег до 770 км

XPeng работи сериозно по превръщането на летящия автомобил в реалност

Електрифицираните модели на Chery се радват на силен интерес в Южна Африка
