Chevrolet Bolt модел 2027 г. се появи без камуфлаж на станция на Tesla

Следващият електрически модел на GM беше забелязан да зарежда на обществена станция преди премиерата си, разкривайки обновения дизайн, детайли за платформата и очаквани подобрения в пробега.

Официалният дебют на новия Bolt модел 2027 г. е планиран за преди края на годината, но очакването на практика приключи. Прототип без никакъв камуфлаж беше заснет, което дава ясна представа за обновения дизайн. Снимките потвърждават това, което загатваха и по-ранните шпионски кадри – че става дума по-скоро за фейслифт, отколкото за изцяло ново поколение.

Познат, но обновен дизайн

Заснет в ярък син металик, Bolt EUV е бил забелязан да зарежда на станция Supercharger на Tesla, където новият му NACS порт е бил напълно видим. Разположен на предния ляв калник, портът запазва мястото си от предходния модел, но същевременно привежда автомобила в съответствие с налагащия се в индустрията стандарт за зареждане.

Еволюция, а не революция

По отношение на дизайна, GM са обновили предната част на Bolt, като са добавили нови LED дневни светлини, които вече са свързани с основните фарове, разположени по-ниско в бронята. Добавена е и различна черна решетка с мрежеста шарка тип „пчелна пита“, която придава на обновения модел по-изчистен и леко по-премиум вид.

Погледнат отстрани, новият модел почти не се различава от този, който заменя. Това означава, че панелите на вратите и широките задни колонки са запазени. В задната част най-забележимите промени са новите стопове и освежената броня, която включва повече елементи в цвета на купето.

Технологични подобрения

Към момента техническите детайли за новия модел са ограничени, но е известно, че той ще използва платформата BEV2 с 400-волтова електрическа архитектура. Предишният модел беше критикуван, че поддържа зареждане с прав ток (DC) със скорост до едва 55 кВт, така че се очакват подобрения в тази област.

За задвижването на най-новия електрически модел на Chevrolet ще се грижи литиево-желязо-фосфатна батерия, доставена от CATL – ход, който цели да балансира между цена и издръжливост. Последният Bolt постигаше пробег от 398 км според стандарта EPA, но очакванията към обновения модел са по-високи. За да бъде сериозен конкурент на днешния пазар, Chevrolet вероятно ще трябва да увеличи тази стойност до близо 482 км.

Последвайте ни в Google News

Никола Стоянов

Никола Стоянов е автомобилен журналист в TopGear.bg, специализиран в разказването на истории зад ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации