Ford разширява гамата на своя хибриден пикап F-150 PowerBoost, като добавя ново, по-достъпно ниво на оборудване STX за модел 2026 г. Този ход идва след като компанията се отказа от плановете си да предложи изцяло електрическия F-150 Lightning във версия STX.
Хибридното задвижване PowerBoost е базирано на 3,5-литровия V6 двигател EcoBoost с турбокомпресор. Системата генерира обща мощност от 430 к.с. и впечатляващ въртящ момент от 773 Нм.
Нивото на оборудване STX е позиционирано като по-достъпен вариант между базовия XL и по-високия XLT. Хибридната версия PowerBoost обаче ще се предлага само за варианта със задвижване 4х4, кабина SuperCrew и 1,7-метрова каросерия.
Ford не обяви официално новата версия, но нейната наличност беше забелязана от специализирани издания. Първоначално компанията беше потвърдила, че изцяло електрическият F-150 Lightning ще получи ниво STX, преди производството на този модел да бъде временно спряно. Очаква се електрическият пикап да се завърне на по-късен етап със задвижване, осигуряващо по-голям пробег.
F-150 PowerBoost STX разполага със спортни седалки с черна текстилна тапицерия и 20-цолови джанти в тъмносив цвят, оборудвани с гуми за всякакви терени. Това му придава по-уверено поведение извън пътя.
В стандартното оборудване е включена системата Pro Power Onboard с мощност 2,4 киловата. Тя разполага с електрически контакти и позволява пикапът да се използва като мобилен генератор на строителни обекти или по време на къмпинг. Пакетът с електронни асистенти за водача CoPilot 360 също е част от базовото оборудване.
Началната цена на модела е 55 930 долара, докато следващото ниво на оборудване, XLT PowerBoost, започва от 60 035 долара. Хибридното задвижване се предлага и за по-високите версии Lariat, King Ranch и Platinum. Пикапите с опцията PowerBoost са съставлявали над 10% от всички продажби на F-150 през третото тримесечие на 2025 г.
Последвайте ни в Google News