Изцяло електрическа версия на Geely Galaxy A7 беше забелязана по време на пътни тестове в Китай. Нови шпионски снимки показват, че компанията подготвя разширяване на моделната си гама в сегмента на електрическите седани от среден клас. Към момента Galaxy A7 се предлага само като плъгин хибрид.
Дизайн, базиран на хибрида
Тестовият автомобил е с плътен камуфлаж, но общият му силует изглежда идентичен с този на хибридния A7. Една от видимите разлики е позицията на порта за зареждане, който е разположен на предния десен калник. Прототипът е оборудван и с джанти с дизайн, оптимизиран за ниско въздушно съпротивление, което е типично решение за електрическите автомобили. Засега не е ясно дали електрическата версия ще разполага с преден багажник, тъй като маскировката скрива структурата на предницата.
Предположения за задвижването и размерите
Все още няма официална информация за задвижването. Наблюдения върху откритите части на шасито от шпионските снимки предполагат конфигурация с един електромотор и предно предаване, но това остава непотвърдено. От Geely не са направили изявление по темата и тестовете са единственото доказателство за напредъка по проекта.
Като отправна точка за размерите и оборудването служи плъгин хибридната версия. Този модел е с дължина 4918 мм, широчина 1905 мм и височина 1495 мм, а междуосието му е 2845 мм.
Интериор и очаквания
Интериорът на хибридния модел предлага правоъгълен централен сензорен екран с диагонал 14,6 или 15,4 инча, волан с два лъча и централна конзола с физически бутони и въртящ се контролер. Пространството за коленете на задните седалки е 132 мм. По-високите нива на оборудване включват вентилирани, отопляеми и масажиращи седалки, както и панорамен покрив с площ 0,87 кв. м. Все още не е потвърдено кои от тези елементи ще бъдат прехвърлени в електрическия модел.
Цените на съществуващия плъгин хибрид варират от 89 800 до 125 800 юана, което се равнява на приблизително 12 300 до 17 200 щатски долара. Geely не е предоставила информация за график, технически спецификации или цени за предстоящата изцяло електрическа версия.
Последвайте ни в Google News