General Motors засилва фокуса си върху операциите в САЩ с нова инвестиция, насочена към увеличаване на местното производство на модели с двигатели с вътрешно горене в заводите си в Охайо и Мичиган. Автомобилният производител обяви нови разходи в размер на 550 милиона долара като част от по-голям план за близо 5,5 милиарда долара, предназначен за разширяване на цялостната производствена мрежа.
Около 250 милиона долара от тази сума са предназначени за Parma Metal Center на GM в Охайо – съоръжение, което е от ключово значение за производствената структура на компанията. Допълнителното финансиране ще подпомогне увеличаването на производството на щамповани метални листове и сглобки.
В момента заводът в Парма произвежда над 100 милиона части годишно и обработва повече от 400 тона стомана дневно. Той доставя компоненти за широка гама автомобили на GM, произвеждани в цяла Северна Америка, което го прави едно от най-продуктивните предприятия на компанията.
Майк Тревъроу, старши вицепрезидент на глобалното производство в GM, заяви, че ангажиментът към Parma Metal Center не е просто обновяване на оборудването, а инвестиция в хората, които правят всичко възможно. Според него производствените екипи са движещата сила зад успеха на GM и компанията се стреми да им осигури инструментите и обучението, необходими за успех в съвременния свят на напредналото производство. Той добави, че когато се инвестира в работната сила, не се създават само страхотни автомобили, а се помага за осигуряване на бъдещето на американското производство.
Други инвестиции
Освен в Охайо, GM отделя 300 милиона долара за своя завод Romulus Propulsion Systems близо до Детройт. Модернизацията ще разшири производството на 10-степенните автоматични трансмисии на компанията, които се използват в нейните пълноразмерни пикапи и SUV автомобили.
Променящите се потребителски изисквания принудиха GM да направи значителни промени в производството. Заводът Orion Assembly е спрян от 2023 г. и първоначално беше преоборудван за производство на електрически пикапи, но сега вместо това ще поеме производството на бензиновите модели Chevrolet Silverado, GMC Sierra и Cadillac Escalade.
В по-далечен план GM потвърди, че производството на бензиновия Chevrolet Blazer ще се премести от Мексико в завода в Спринг Хил, Тенеси, през 2027 г. Там той ще се присъедини към Cadillac XT5, Lyriq и Vistiq на производствената линия – още един знак, че докато електрическото бъдеще на GM все още е в ход, неговото бензиново настояще остава все така силно.
Последвайте ни в Google News