Harley-Davidson Imperium Talon: Когато един Springer Softail се превърне в шедьовър

В наши дни Уинстън Йе от Rough Crafts работи с почти всяка марка и стил мотоциклети, но кариерата му стартира именно с персонализирани модели на Harley-Davidson. Той продължава редовно да създава подобни проекти, като този, който носи името Imperium Talon. В основата му стои стандартен Harley-Davidson Springer Softail, модел 2003 г.

Радикални промени по шасито

Макар мотоциклетът вече да е имал някои подобрения от предишния си собственик, Уинстън издига проекта на съвсем ново ниво. Първата стъпка е премахването на стандартното предно окачване тип „спрингър“ и замяната му с алуминиева система от Rebuffini, която използва двойка амортисьори Ohlins. Подобренията по окачването продължават и в задната част.

Там е монтиран нов централен амортисьор от Progressive Suspension, който подобрява значително управляемостта на мотоциклета. Колелата също са изцяло променени, като оригиналните са заменени с петлъчеви карбонови джанти от BST. Предната е с диаметър 21 инча, а задната – 17 инча, като и двете са обути с гуми Pirelli за максимално сцепление.

Нова спирачна система и визия

Екипът на Rough Crafts обръща сериозно внимание и на спирачната система. Монтирани са дискове и апарати Beringer както отпред, така и отзад, осигурявайки на Springer Softail много по-голяма спирачна сила. След като шасито е напълно преработено, Уинстън се заема с промяната на външния вид, като не е запазен нито един оригинален елемент.

Централно място заема стилен, ръчно изработен резервоар за гориво, украсен с емблеми на Rough Crafts и алуминиева капачка. Веднага след него е разположена седалка в стил „бобър“, тапицирана с черна кожа, а малко по-назад е монтиран масивен заден калник. Отпред, пред амортисьорите Ohlins, се намира LED фар с предпазна решетка.

Ергономия и задвижване

Кокпитът е оборудван с дигитално приборно табло Motoscope Mini от Motogadget и високо кормило. Върху него са монтирани ръкохватки Arlen Ness, LED мигачи Koso, както и компактни превключватели и регулируеми ръчки за управление от Rebuffini. Новите степенки завършват промените по ергономията.

Модификациите по двигателя правят нещата още по-интересни. От лявата страна се вижда отворен ремък на основното задвижване, а крайното предаване е преобразувано от ремъчно на верижно. Въздухът към двигателя постъпва през нов спортен филтър, а изгорелите газове се отвеждат от изпускателна система от неръждаема стомана, изработена по поръчка в конфигурация „две в едно“.

За финалните щрихи Rough Crafts възлага боядисването на Rover Works Custom Paint и Rebirth Sign Painter, а различните емблеми по Imperium Talon са изработени от 2 Abnormal Sides. С приключването на тези детайли Уинстън завършва проекта си.

Последвайте ни в Google News
Предишна/Следваща
Подобни публикации