Honda разкри първия си електрически мотоциклет, предназначен за пазара в Европа. Моделът носи името WN7 и ще се появи в продажба през ноември с начална цена от 12 999 британски лири в Обединеното кралство.
Компанията цели да постигне въглеродна неутралност във всички свои продукти и корпоративни дейности до 2050 г., като амбицията е мотоциклетното подразделение да стане въглеродно неутрално до 2040 г. За тази цел Honda позиционира преминаването към електрическо задвижване като основен стълб в бъдещата си екологична стратегия.
Определяйки 2024 г. като първата година на глобална експанзия за своите електрически мотоциклети, Honda ускорява навлизането си на пазара и разширява световната си гама от електрически модели. Новообявеният WN7 е първият електрически „нейкед“ модел на Honda с вградена батерия, създаден за сегмента на мотоциклетите за забавление.
Honda ще продължи да отговаря на разнообразните нужди на клиентите, като работи за създаването на пълна гама от електрически мотоциклети – от градски модели до такива за свободното време, предлагайки голямо разнообразие от опции.
WN7 е серийната версия на концептуалния модел “EV Fun Concept”, показан на изложението EICMA 2024 в Милано, Италия.
Името на модела WN7 произлиза от “W” за развойната концепция “Be the Wind” (Бъди вятърът), “N” за “Naked” (Нейкед) и 7, което указва мощностния клас.
Мотоциклетът въплъщава над 75-годишния опит на Honda в разработката на мотоциклети. Той предлага тихо и плавно пътуване, различно от това при моделите с двигатели с вътрешно горене, като същевременно осигурява високо ниво на удоволствие от управлението и тръпка от пътя.
Основни характеристики на Honda WN7
Прогнозен пробег от над 130 км и вградена литиево-йонна батерия.
Моделът използва стандарта за зареждане CCS2, който позволява бързо зареждане от 20% до 80% за 30 минути. Съвместим е и с домашно зареждане, като пълното зареждане отнема по-малко от 3 часа.
Дизайнът е елегантен и футуристичен, характерен за електрическите превозни средства.
По мощност мотоциклетът е съпоставим с модели с 600-кубикови двигатели с вътрешно горене, а по въртящ момент – с 1000-кубикови машини.
Разполага с 5-инчов TFT екран, който се свързва със системата Honda RoadSync.
Последвайте ни в Google NewsПредишна/Следваща

