Hyundai Concept Three: Първи поглед към най-малкия модел на Ioniq

Електрическата подмарка Ioniq на Hyundai се готви да посрещне нов член в семейството си – най-малкия досега. Моделната гама Ioniq нарасна от един модел през 2021 г. (кросоувърът Ioniq 5) до три през 2024 г. (Ioniq 5, седанът Ioniq 6 и пълноразмерният SUV Ioniq 9). Очаква се четвърти модел през следващата година, който вероятно ще се нарича Ioniq 3 или Ioniq 2, в зависимост от това дали ще бъде компактен или субкомпактен автомобил.

Сега той е представен предварително от концептуалния модел на Hyundai, Concept Three – първият компактен електрически концепт на подмарката Ioniq. Корейският производител публикува най-разкриващото досега тийзър изображение на новата си дизайнерска студия, което дава известна представа какво да очакваме от бъдещия сериен автомобил.

Усещане за електрически „хотхеч“

Hyundai ще разкрие напълно Concept Three на 9 септември по време на изложението IAA Mobility 2025. Това събитие бележи завръщането на марката на най-голямото европейско събитие за мобилност след четиригодишно отсъствие. От компанията заявяват, че завръщането им на IAA потвърждава техния ангажимент към европейския пазар и лидерската им позиция в устойчивите иновации. За съжаление, това може да означава, че бъдещият Ioniq 3/Ioniq 2 няма да се предлага в Северна Америка, където продажбите на малки хечбеци са намалели значително през последните години.

Саймън Лосби, старши вицепрезидент и ръководител на дизайнерския център на Hyundai, заяви, че проектирането на Concept THREE е било възможност за екипа да преосмисли компактния електрически автомобил из основи. Той добави, че са дефинирали типологията „Aero Hatch“, за да създадат силует, който улавя усещането за плавност и се превръща в красиво пропорционална скулптура.

Все още не се знае много за най-малкия модел Ioniq, но от Hyundai твърдят, че той ще предефинира сегмента на компактните електрически автомобили. Очаква се новият модел да използва изцяло електрическата архитектура E-GMP на Hyundai Motor Group. В резултат на това той може да предложи електромотор с мощност 201 к.с., монтиран отпред, и батерия с капацитет 58 кВч, подобно на своя събрат Kia EV3. Остава само да се надяваме, че по-късно Hyundai ще предложи и по-спортен вариант с емблемата N.

Последвайте ни в Google News
Предишна/Следваща
Подобни публикации