Hyundai и Lil Jon представят новия Palisade Hybrid 2026 с кампанията „I See You“

Hyundai Motor America, в сътрудничество с агенцията си Culture Brands, стартира „I See You“ – нова динамична маркетингова кампания за изцяло новия Hyundai Palisade Hybrid, модел 2026 г. Като последна част от награждаваната серия „OKAY Hyundai“, тази кампания използва музика, общност и запомнящи се моменти, за да отпразнува стила, радостта и културата, поставяйки автомобила в центъра на всичко.

Културна автентичност и семейни моменти

Рекламата изследва пресечната точка между семейството и отбелязването на важни културни събития. В нея участва мултиплатиненият изпълнител Lil Jon, който дава своето характерно одобрение за привличащия погледите автомобил. Чрез серия от живи сцени, озвучени от емблематичния за Lil Jon стил от ерата на „крънк“ музиката, Palisade Hybrid се превръща в централен елемент на ежедневни успехи и незабравими преживявания – от събирания в колежа до квартални партита и неделни брънчове.

Шон Гилпин, вицепрезидент на глобалния маркетинг в Hyundai Motor Company, заяви, че с новия Palisade Hybrid компанията не просто представя автомобил, а отдава почит на моментите, които са най-важни за потребителите.

„OKAY! е повече от крилата фраза – това е културно утвърждаване. Тази кампания показва как най-новият SUV на Hyundai се вписва безпроблемно в живота на чернокожите семейства, които ценят стила и практичността, като им предлага всички функции, излъчване и надеждност, които заслужават“, коментира Юник Джоунс Гибсън, главен изпълнителен директор на Culture Brands.

Режисирана от известния ганайско-американски режисьор Джошуа Киси, кампанията предоставя кинематографичен разказ и впечатляващи визии, улавяйки семейства и приятели в моменти на радост, гордост и свързаност. Всеки клип е изпълнен с енергията и автентичността, които определят подхода на Culture Brands.

Какво предлага Palisade Hybrid 2026

Изцяло новият Hyundai Palisade Hybrid, модел 2026 г., дебютира с елегантен и усъвършенстван дизайн както отвън, така и отвътре. Хибридното му задвижване предлага пробег от над 960 км, а просторният и технологичен интериор е идеален за семейството, приятелите и за всеки повод. Palisade Hybrid разполага и с усъвършенствани системи за безопасност и свързаност, което допълнително затвърждава позицията му на отличен семеен SUV.

За да подсилят кампанията, Hyundai и Culture Brands ще стартират и мащабна дигитална инициатива със съдържание зад кулисите с участието на Lil Jon. Кампанията ще бъде представена в различни платформи, включително Instagram и YouTube.

Последвайте ни в Google News

Теодора Илиева

Автор на съдържание в онлайн медии и копирайътър с интереси в областта на технологиите, спорта и ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации