Символичен, но важен пробив
Продажбите на вносни електрически автомобили в Япония достигнаха между 40 и 70 бройки през септември, докато местните японски марки са продали едва 414. Тези резултати са окуражаващи предвид спецификата на японския пазар, където осигуряването на постоянна клиентска база е изключително трудно. Постижението привлича внимание, тъй като е реализирано с електрически модели в пазарна среда, доминирана от хибридни автомобили.
Според анализатори в индустрията, продажбите на Hyundai може да надхвърлят 1000 автомобила тази година, ако към тях се добави и очакваният пазарен успех на модела Inster, чиято премиера е насрочена за този месец.
Стратегия за бъдещето
Стратегията на Hyundai е да се утвърди в нишовия пазар на електрически автомобили в Япония чрез технологично превъзходство и конкурентни продукти. Компанията планира да увеличи продажбите на моделите Kona EV, Ioniq 5 и Ioniq 5N, както и на основния си нов модел Inster.
Смята се, че постигането на осезаеми резултати на затворения и лоялен към местните марки японски пазар ще затвърди статута на Hyundai като глобален автомобилен производител. Компанията, която в миналото се оттегли от страната, сега планира да докаже своята конкурентоспособност в бъдещето на автомобилната индустрия именно чрез електрическите си автомобили, възстановявайки по този начин своята репутация.
Дългосрочна визия и ангажимент
Представител на автомобилната индустрия коментира, че продажбата дори на един автомобил Hyundai в Япония означава много повече от просто число. Според него компанията успява да разбие стереотипите и да трансформира имиджа на марката си.
В допълнение, Чунг Чанг-чул, най-големият син на председателя на Hyundai Motor Group Чунг Еуи-сун, наскоро се присъедини към местното японско подразделение Hyundai Mobility Japan (HMJ), където трупа управленски опит. Известно е, че той отговаря за ключови задачи като продуктово планиране и предварителна оценка на пазарния потенциал. Очаква се в дългосрочен план той да поеме надзор над цялостния бизнес на Hyundai в Япония. Този ход се тълкува като доказателство, че компанията не подценява японския пазар, а го разглежда като дългосрочен и стратегически важен.
Последвайте ни в Google News