„Най-доброто решение за намаляване на емисиите е използването на LPG.“ Масимо Ди Рисио, основател на DR Group, наскоро потвърди, че неговата автомобилна група ще пусне нови китайски марки в Европа.
На последното автомобилно изложение в Барселона италианската DR Group, която произвежда автомобили в Италия с двигатели, произведени в Китай, но адаптирани към европейските вкусове и условия на шофиране, обяви представянето на своите пет марки превозни средства в Испания. След стартирането на EVO, първият, който пристигна, сега той представя четири други различни предложения: DR, Tiger, SportEquipe и Ich-x за различни пазарни сегменти.
Тази група се ръководи от италианеца Масимо ди Рисио, ентусиаст на моторните спортове, който съчетава своята бизнес дейност със страстта си към класическите автомобилни състезания. На 65 години Ди Рисио е един от водещите европейски експерти в автомобилната индустрия и е изградил бизнес империя в Италия, която сега се разширява в цяла Европа.
Как Европа трябва да установи своите автомобилни промишлени отношения с Китай?
Лично аз съм за споразумение, но не и за безусловен свободен пазар. Трябва да създадем рамка, в която европейската индустрия да може да се защити. Имаме нужда от споразумения, според които китайските производители ще произвеждат колите си в Европа, като поне 50% от техните компоненти ще се доставят в Европа.
Смятате ли, че електричеството е бъдещето на автомобила?
Да, вярвам, че електричеството е бъдещето, но все още сме далеч от постигането на тази цел за електрификация, тъй като не са изпълнени някои съществени условия за нейното развитие, като например достатъчна инфраструктура за зареждане. Освен това производителите ще трябва да подобрят батериите, за да осигурят по-голяма автономност и презареждане за по-кратки периоди от време.
Това ли е най-доброто решение за декарбонизация?
Аз съм за електрическите автомобили, но има и други решения за декарбонизация, като хибридите. Но не и plug-in хибридите (PHEV), тъй като много от тях не се презареждат и в крайна сметка консумират по-замърсяващи горива, тъй като батериите им тежат много, а това увеличава теглото, което трябва да се премести с двигателя с вътрешно горене.
Какво би било най-доброто решение за вас?
За мен за момента идеалното решение е пропан-бутанът, който е по-евтино и по-малко замърсяващо гориво. Друг вариант са зелените горива. Не трябва да изключваме вариант, който намалява замърсяването. Всички наши гами автомобили се характеризират с възможността за фабрично инсталирана горивна система LPG. Това означава да имате достъпни автомобили с „Етикет ECO“, в допълнение към предлагането на допълнителни предимства като по-голям пробег и икономия на гориво.
DR Group е със седалище в централна Италия и има 400 търговски обекта в страната, където е продала повече от 150 000 единици. Разполага със съоръжения, обхващащи 250 000 квадратни метра, в които в момента работят повече от 700 души и е един от най-важните производствени центрове в целия индустриален сектор в Южна Италия. В този център се помещават производствените линии, където е инсталирана горивната система за LPG. Освен това тук се намира дизайнерският център, който адаптира производството към европейските вкусове и нужди. Evo вече е добре позната марка в Испания и има гама от осем модела. Марките SportEquipe и ICH-X първоначално ще предлагат съответно три и два модела в „премиум“ сегмента, като предлагат избор на оборудване и производителност. Tiger и DR скоро ще бъдат добавени с още пет нови модела.
Източник: La Razón