JDM: Japanese Drift Masters идва за конзоли през ноември

Феновете на японските автомобили скоро ще могат да се насладят на дрифт из улиците на Токио с емблематични модели като първото поколение Mazda MX-5 Miata, Fairlady Z, R34 Skyline GT-R, Subaru BRZ и дори малкия Honda Beat. Това става възможно благодарение на аркадния симулатор JDM: Japanese Drift Master, който предстои да излезе за конзоли следващия месец.

Изданието IGN потвърди чрез нов трейлър на играта, че JDM: Japanese Drift Master ще бъде налична за собствениците на Xbox Series X|S от 21 ноември 2025 г., като предварителните поръчки ще стартират седмица по-рано, на 14 ноември. Потребителите на PlayStation 5 ще трябва да почакат малко повече, тъй като тяхната версия се очаква през първото тримесечие на 2026 г. Официална стартова цена все още не е обявена, но се очаква тя да бъде същата като тази за PC версията – 34,99 евро (около 68 лв.).

22 официално лицензирани автомобила от Honda, Subaru, Nissan и Mazda

Въпреки че пълният списък с автомобили не е обявен, беше потвърдено, че конзолната версия на JDM ще стартира със същото съдържание, което е налично и за PC. Това означава, че играчите ще могат да персонализират своите автомобили, да се състезават в над 40 различни сюжетни мисии и да карат по повече от 250 километра дигитални пътища.

Реалистична и прецизно настроена физика

Играта беше представена за първи път с краткото заглавие JDM: Rise of the Scorpion през февруари 2025 г. В него играчите влизаха в ролята на неопитния, но решен на всичко Томаш „Тоума“ Становски, който се изправяше срещу талантливия и арогантен Хатори „Скорпиона“ Хасаши в дрифт състезания – сюжет, напомнящ за третия филм от поредицата „Бързи и яростни“. Основната игра, Japanese Drift Master, беше пусната по-рано тази година през май, като досега беше достъпна само за PC потребители през платформата Steam.

Въпреки че действието се развива в измисления регион Гунтама, JDM е проектирана от инди студиото Gaming Factory, за да предложи реалистична и внимателно настроена физика в преживяване, което балансира между симулация и аркадна игра. Така че тези, които очакват да управляват Honda Beat по същия начин като Acura NSX или Mazda RX-7, може бързо да открият, че малкият трицилиндров двигател на автомобила ще моли за милост, преди неизбежно да се повреди.

Последвайте ни в Google News

Георги Василев

Георги Василев е автомобилен журналист в TopGear.bg, където ежедневно представя най-новото от све...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации