KGM Motors UK представи Torres Hybrid – ново попълнение в SUV гамата на марката, което завършва колекцията Torres наред с бензиновите и изцяло електрическите версии. Моделът е разработен в сътрудничество с BYD и използва пълна хибридна система, проектирана за максимална ефективност.
Кевин Грифин, управляващ директор на KGM Motors UK, заяви, че Torres Hybrid е първият хибриден автомобил на марката и е разработен, за да отговори на търсенето на клиентите за по-голяма ефективност без компромиси. Той добави, че моделът съчетава икономическите ползи на хибридната технология с практичността и здравината, очаквани от отличените с награди SUV модели на компанията. Според него този модел бележи началото на разширяването на KGM в сферата на екологичните автомобили, подкрепено от нови продукти и модерни опции за задвижване, които предстоят скоро.
Хибридна система, разработена с BYD
Системата Dual Tech Hybrid съчетава 1,5-литров бензинов турбодвигател с мощност 150 к.с. и въртящ момент от 220 Нм с два електромотора. Общата мощност на хибридното задвижване е 177 к.с., управлявана от 6-степенна автоматична e-DHT трансмисия. Тази специфична за хибрида трансмисия поддържа девет различни режима на шофиране, включително изцяло електрически (EV), хибриден (HEV) и режим на задвижване само от двигателя.
В градски условия Torres Hybrid работи в електрически режим до 95% от времето. На магистрала системата комбинира мощността на двигателя и електромоторите, като движението само на ток е възможно до скорост от 100 км/ч. Задвижването се подпомага от тристепенна регенеративна спирачна система с интелигентно управление, което се адаптира към трафика.
Дизайн и оборудване
Елементи като стоповете с Li-мотив и странично монтираната дръжка на багажника подчертават корейския SUV дизайн. Правите странични линии, ъгловатите арки на калниците, 20-инчовите джанти с диамантено покритие и шестоъгълният дизайн в задната част, вдъхновен от капаците на резервни гуми, демонстрират здравия характер на автомобила.
В интериора панорамен широкоекранен дисплей обединява 12,3-инчово дигитално приборно табло с 12,3-инчова инфоразвлекателна система. Тя се поддържа от платформата Athena 2.0 UX на KGM и осигурява свързаност с Apple CarPlay и Android Auto, навигация TomTom и Bluetooth. Torres Hybrid разполага още с отопляеми и вентилирани кожени предни седалки, двузонов климатроник и амбиентно осветление с 32 цвята.
Предните седалки предлагат електрическо регулиране в осем посоки с лумбална опора, а задните седалки са отопляеми и с накланящи се облегалки за максимален комфорт на пътниците. Плаващата централна конзола, закачалката на облегалката за глава и USB Type-C портовете в цялото купе допринасят за практичността. Обемът на багажника достига 1662 литра.
Ефективност и безопасност
Torres Hybrid постига среден разход на гориво от 5,1 л/100 км (WLTP) с емисии на CO₂ от 139 г/км. Капацитетът на теглене е 1,3 тона, подкрепен от асистент за стабилност на ремарке (TSA). В допълнение, водоустойчивото шаси позволява безопасно преминаване през вода с дълбочина до 30 см.
Шасито е изградено от 78% високоякостна стомана, а осем въздушни възглавници са включени в стандартното оборудване. Асистиращите системи за водача включват автономно аварийно спиране, предупреждение за напускане на лентата, асистент за поддържане на лентата, предупреждение за потегляне на автомобила отпред, предупреждение за безопасна дистанция, следене на мъртвата зона, предупреждение за сблъсък при смяна на лентата и предупреждение за напречен трафик отзад.
Цена и наличност
Цената на KGM Torres Hybrid за пазара във Великобритания е 35 995 британски лири. Моделът се предлага в пет цвята: Space Black (металик), Dandy Blue (металик), Iron Silver (металик), Grand White (солиден) и Forest Green (металик).
Последвайте ни в Google News