Kia Telluride модел 2027 г. дебютира на 20 ноември с опционален турбо хибрид

Следващото поколение на най-големия SUV на Kia за Северна Америка е напът. Изцяло новият Telluride ще дебютира на 20 ноември по време на автомобилното изложение в Лос Анджелис през 2025 г. Очаква се, подобно на своя събрат от Hyundai, моделът да се предлага и с опционално хибридно задвижване.

Засичан многократно по време на тестове в САЩ през последните няколко месеца, средноразмерният кросоувър ще се появи при дилърите като модел 2027 г., което означава, че доставките ще започнат през 2026 г. Второто поколение има значително по-ръбест дизайн от своя предшественик, с по-изправени предна и задна част, допълнени от обновени светлини.

Новият Telluride ще се предлага с поне два дизайна на предната решетка и най-малко едно ниво на оборудване с офроуд насоченост, като разполага с изскачащи дръжки на вратите за по-изчистена визия. В списъка с промени влизат и елегантни корпуси на страничните огледала, както и по-дълго междуосие. За сравнение, при Hyundai Palisade модел 2026 г. междуосието е нараснало с близо 7 см спрямо първото поколение.

Palisade е и с около 6,4 см по-дълъг отпреди, което улеснява влизането и излизането както за предните, така и за задните пътници. По отношение на технологиите в интериора, Telluride вероятно ще заеме извития панел с дигитално приборно табло и инфоразвлекателна система от Hyundai.

И двата екрана са с диагонал 12,3 инча, а инфоразвлекателната система поддържа актуализации по въздуха. Други акценти при Palisade модел 2026 г. включват технологията за разплащания в автомобила Hyundai Pay, дигитален ключ Digital Key 2.0 Premium, асистент за дистанционно паркиране, интелигентен круиз контрол, базиран на навигационни данни, и асистент за безопасно излизане.

Второто поколение Palisade, което се произвежда в Южна Корея, а не в САЩ, се задвижва от 3,5-литров атмосферен V6 двигател с директно впръскване, който генерира 287 к.с. и 353 Нм въртящ момент. Този агрегат е свързан с осемстепенна автоматична трансмисия Hyundai Transys и се предлага със задвижване на всички колела HTRAC.

Очаква се тази комбинация от двигател и трансмисия да бъде стандартна за Kia Telluride модел 2027 г., като тя трябва да осигури максимален капацитет на теглене от 2 268 килограма. Изцяло новият Telluride, който ще се предлага с до осем места, се очаква да заеме и опционалното 2,5-литрово турбо хибридно задвижване от Palisade.

Hyundai Motor America обяви комбинирана мощност от 329 к.с. и 460 Нм въртящ момент за хибридната система. Единствената налична трансмисия за нея е шестстепенен автоматик с хидротрансформатор. Стандартно задвижването е предно, а задвижване на всички колела се предлага срещу доплащане.

С начална цена от 47 520 долара на американския пазар, Hyundai Palisade Hybrid модел 2026 г. постига комбиниран разход на гориво до 6,9 литра на 100 километра. Тази стойност се отнася ексклузивно за ниво на оборудване Blue SEL Premium.

В другия край на спектъра са най-малко икономичните хибридни версии на Palisade – нивата на оборудване SEL Premium, Limited и Calligraphy със задвижване на всички колела. Всички те имат среден разход от 8,1 л/100 км. Предвид голямата прилика между Palisade и Telluride, почти сигурно е, че тези показатели ще се пренесат без промяна и при модела на Kia.

Последвайте ни в Google News
Предишна/Следваща
Подобни публикации