Класически Audi RS 6 седан се предлага на търг с дълъг списък от проблеми

След дълго очакване Audi най-накрая връща RS 6 Sedan, за да се конкурира по-успешно с BMW M5. Очаква се моделът да бъде представен за моделната 2027 г., като наскоро се появиха и първите шпионски снимки на предпроизводствен прототип.

Тази статия обаче не е посветена на новия модел, а на един доста по-стар Audi RS 6 Sedan. Става дума за автомобил от 2003 г., представител на поколението C5, който се намира в Ред Лодж, Монтана. Екстериорът е в цвят Ebony Black Pearl Effect, а интериорът е черен. Под предния капак работи V8 двигател с турбокомпресор. В оригиналния си вид 4,2-литровият агрегат генерира мощност от 450 к.с. и въртящ момент от 563 Нм. Петстепенната автоматична скоростна кутия предава тягата към системата за задвижване на четирите колела quattro.

Оборудване и модификации

Този Audi RS 6 Sedan от 2003 г. разполага с аудиосистема Bose, отопляеми задни и предни седалки с електрическо регулиране, кожена тапицерия, електрически люк, автоматична климатична система и декоративни елементи от дърво. Автомобилът има и няколко допълнителни модификации, сред които декоративни „вежди“ на фаровете, задна стабилизираща щанга H-Sport и 19-инчови джанти на BBS. Всичко останало е монтирано фабрично по време на сглобяването на автомобила.

Известни неизправности

Списъкът с недостатъци обаче е доста дълъг и включва теч на масло, омаслен картер и ABS модул, който се нуждае от подмяна. На приборното табло светят предупредителни лампи за ABS, течността за чистачки, фаровете, системата за контрол на сцеплението и въздушните възглавници. Липсва и копчето за управление на инфоразвлекателната система. Задният таван също е провиснал, има следи от наводняване по седалките, износване на основните контактни повърхности в интериора, а кожената тапицерия далеч не е в безупречно състояние. По екстериора се забелязват драскотини и ожулвания, включително по стъклото на люка, а гумите са стари (с дата на производство от 2019 г.).

История и детайли за търга

Именно заради тези проблеми автомобилът се предлага без начална цена. Бъдещият му собственик ще трябва да отстрани доста неизправности, ако иска да върне колата в оригиналния ѝ вид. Двигателното масло и филтърът са сменени през март тази година, а миналия месец спирачната течност е промита и акумулаторът е подменен в подготовка за продажбата.

Настоящият собственик е купил автомобила преди десет години, през юни 2015 г. Пробегът е малко над 177 000 км. Колата има чисти документи от щата Монтана и доклад Carfax без регистрирани инциденти. Това я превръща в добра основа за проект, който обаче със сигурност ще изисква сериозни финансови вложения. Автомобилът се предлага на търг в платформата Cars&Bids. Наддаването ще приключи на 21 ноември 2025 г., като към момента на писане на статията най-високата оферта е едва 2500 долара.

Последвайте ни в Google News

Георги Василев

Георги Василев е автомобилен журналист в TopGear.bg, където ежедневно представя най-новото от све...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации