Представен преди малко повече от година, Defender Octa се позиционира на самия връх в гамата на модела като най-мощния, екстремен и способен Defender, създаван някога. Появата му обаче не намали привлекателността на класическите модели, а дори накара някои техни собственици да мечтаят за по-модерен облик, вдъхновен от новия флагман.
Нова програма за персонализация
Land Rover Classic, подразделението на компанията, отговорно за реставрирането и персонализирането на по-стари модели, обяви, че вече предлага екстериорните цветове на Octa за индивидуални проекти. Всеки собственик може да поръча своя Classic Defender V8 така, че да съответства на всяка цветова комбинация и ниво на оборудване на най-новия Defender Octa.
Това включва ексклузивния за Octa цвят Petra Copper, както и четири други нюанса: Faroe Green, Sargasso Blue, Narvik Black и Patagonia White. Те се присъединяват към вече предлаганите Borasco Grey, Carpathian Grey и Charente Grey. Всички цветове са налични както с гланцово, така и със специално разработено сатенено покритие, което имитира защитното фолио на Octa.
Цялостна визуална трансформация
От Land Rover споделят, че боядисването на всеки автомобил отнема 300 часа, но това не е единственото визуално подобрение. Клиентите могат да изберат също радиаторна решетка в черен гланц и надпис от въглеродни влакна на предния капак.
Възможностите за персонализация се простират и в интериора, където вече се предлагат цветовете Khaki Green, Light Cloud и Lunar за тапицерията от Ultrafabrics. Те могат да се комбинират с полуанилинова кожа Burnt Sienna или кожа Ebony. Фините материали покриват отопляеми спортни седалки Recaro, а клиентите имат думата при избора на цветови акценти по волана, скоростния лост, арматурното табло и тапицерията на вратите.
Процес, цена и технически подобрения
За да се възползват от услугата, клиентите трябва да предоставят собствен класически Defender или да закупят такъв директно от Land Rover Classic. Подходящи за трансформация са модели, произведени между 2012 и 2016 г., които биват напълно реставрирани и модернизирани.
Цената обаче е значителна и може да надхвърли тази на чисто нов Defender Octa. Програмата стартира от 190 000 британски лири без данъците (около 253 000 долара), докато в САЩ новият Octa започва от 158 300 долара.
Срещу тази сума клиентите получават не само козметични промени. Пакетът включва монтиране на 5.0-литров V8 двигател с мощност 405 к.с., съчетан с осемстепенна автоматична трансмисия ZF със спортен режим. Окачването също е изцяло ново, с персонализирани пружини, амортисьори и стабилизиращи щанги, а кормилната и спирачната системи са ревизирани и подобрени.
Последвайте ни в Google News