Купувач наддаде със 700 000 долара по погрешка за Porsche 911 Turbo от 2004 г.

Един екземпляр Porsche 911 Turbo Cabriolet от 2004 г. наскоро беше продаден на търг за 70 000 долара, въпреки пробега си от около 101 000 км. Автомобилът, изпълнен в цветова комбинация от бяло (Carrara White) и тъмносиньо (Metropol Blue), привлече сериозен интерес, като един от кандидатите по погрешка предложи 700 000 долара вместо 70 000.

Стойността на поколението 996

Поколението 996 на Porsche 911 дълго време беше обект на критики заради своя дизайн и качеството на интериора. Тази репутация се е запазила до известна степен и днес, което прави тези автомобили една от най-достъпните възможности за покупка на 911 Turbo на пазара на употребявани коли.

Въпреки че интериорът на 996 може да не впечатлява по съвременните стандарти, в сравнение с модели на Ferrari или Lamborghini от края на 90-те и началото на новия век, той се представя повече от достойно. Автомобилите от тази серия, които са в добро състояние, предлагат изключително усещане зад волана и са доказали своята издръжливост във времето.

Спецификации на автомобила

Конкретният екземпляр се отличава с бял екстериор Carrara White и син мек покрив Metropol Blue. Оборудването включва ксенонови фарове, 19-инчови джанти в черен цвят с гуми Michelin Pilot Sport 4S и керамични композитни спирачки (Porsche Ceramic Composite Brakes) с жълти апарати.

Интериорът продължава цветовата тема с кожени спортни седалки в цвят Metropol Blue с електрическо регулиране и сини предпазни колани. Сред удобствата е и автоматичен климатроник.

Модификации и мощност

Предишният собственик е добавил няколко подобрения, сред които амортисьори Bilstein, спортни пружини H&R, въздушен филтър K&N и софтуерна настройка на двигателя от GIAC. Монтирана е и нова изпускателна система. Оригиналният волан е заменен с нов, с плоска долна част, който осигурява повече пространство за краката на водача.

Задвижването се осигурява от 3,6-литров шестцилиндров боксерен двигател с два турбокомпресора. В заводски вид той генерира мощност от 415 к.с. и въртящ момент от 563 Нм. Тягата се предава към четирите колела чрез шестстепенна ръчна скоростна кутия и диференциал с ограничено приплъзване.

Последвайте ни в Google News

Теодора Илиева

Автор на съдържание в онлайн медии и копирайътър с интереси в областта на технологиите, спорта и ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации