LARTE Design представи тунинг пакет Largenda за Lamborghini Urus

Lamborghini Urus получи цялостна визуална промяна от германската дизайнерска къща LARTE. Новият аеродинамичен пакет, наречен Largenda by LARTE Design, има за цел да придаде „архитектурна дълбочина“ на първия масово произвеждан SUV на Lamborghini и представлява първото официално сътрудничество между двете компании. Макар цените все още да не са обявени, бодикитът Largenda вече е наличен ексклузивно за Urus S с мощност 666 к.с. и за по-динамичния Urus Performante, произведени между 2023 г. и 2025 г.

Новият бодикит визуално снижава силуета на Urus

Основната цел на пакета Largenda е визуално да снижи силуета на Urus, без да се правят механични или структурни промени. За да се подчертае раменната линия, са добавени карбонови елементи в предните калници и нов преден сплитер, а предната и задната броня са удължени. Новият преден капак с по-агресивни форми и отвори е проектиран да насочва повече въздух към 4,0-литровия V8 двигател с два турбокомпресора. По страните са монтирани нови прагове и преработени панели на вратите, които освен че снижават визуално каросерията, създават усещане за движение дори в покой. Карбоновите капаци на огледалата допълват цялостната визия.

В задната част крилото, спойлерът на покрива и дифузьорът са получили по-агресивен дизайн, като в дифузьора вече са вградени четирите ауспухови накрайника. Може би най-забележителният елемент са новите, по-големи ковани джанти, създадени специално за Largenda, които заменят стандартните 21-инчови или опционалните 23-инчови джанти. Като финален щрих, LARTE са заменили логото на Lamborghini на задния панел с надпис „Largenda“. Името е комбинация от думите „Large“, „Legend“ и „Agenda“ и отразява дизайнерската философия на компанията.

Цялостен дизайн и производство от най-висок клас

От LARTE подчертават, че бодикитът е разработен като цялостен пакет от самото начало, а не като отделни добавени елементи. Всяка част е проектирана специално, за да пасне върху оригиналните панели, без да ги заменя. Дизайнерският процес е започнал с ръчни скици, последвани от глинен модел в умален мащаб. След това е създаден пълен 3D модел на готовия дизайн чрез CAD софтуер. Преди началото на производството на прототипите в реален размер, инженерите са проверили ефективността и „математическата чистота“ на всеки нов компонент. Самата изработка се извършва в Германия, в съоръжения, където се произвеждат карбонови компоненти за марки като Porsche, Bugatti и Koenigsegg.

Последвайте ни в Google News

Никола Стоянов

Никола Стоянов е автомобилен журналист в TopGear.bg, специализиран в разказването на истории зад ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации