Lucid изисква хиляди долари за драскотини и липсващ ключ

Някои клиенти, привлечени от изгодните лизингови условия за Lucid Air, се сблъскват със солени сметки за ремонт след изтичане на договорите им.

През последната година Lucid е обект на сериозни критики заради неочаквани такси, налагани на клиенти в края на техния лизинг, често за незначителни повреди. Това, което започна като единични оплаквания, се превърна в лавина от недоволство, като все повече собственици споделят подобни преживявания онлайн.

Важно е да се отбележи, че лизинговото подразделение на компанията, Lucid Financial Services, работи в партньорство с Bank of America. Банката използва независими инспекционни фирми за оценка на автомобилите при изтичане на лизинга, което добавя още едно ниво на комуникация между Lucid и клиента.

Скоро след като беше разказана историята за клиент на Lucid Air, таксуван с 2400 долара за повреди по шасито, друг лизингополучател изрази в социалните мрежи своето разочарование, след като получил още по-голяма сметка.

Според публикация в Reddit, той е сключил изгодна сделка за 18-месечен лизинг на Air, но е бил шокиран да получи фактура за 3800 долара в края на периода за нещо, което Lucid описва като „прекомерно износване“.

Сметката в детайли

Първата такса от 300 долара е разбираема, тъй като единият от ключовете с дистанционно управление липсвал. Следва най-голямата сума: 2400 долара за повредена предна броня. Според инспектора на Lucid, по бронята е имало две драскотини – една с дължина около 15 см и друга с дължина около 13 см.

Интересното е, че по долния капак на предната броня има две драскотини с дължина близо 40 см, но той ще бъде заменен безплатно. Това е същата част, за която наскоро друг клиент беше таксуван с 2400 долара.

Следват джантите. Lucid е забелязал ожулване от бордюр с дължина около 10 см на предната лява джанта и е начислил 200 долара за ремонт. След това е открито ожулване с обща дължина близо 50 см на задната дясна джанта, но вместо да я ремонтира, компанията е таксувала 900 долара за подмяна.

Реакциите на потребителите

Все пак, компанията изглежда е приела някои зони на износване без допълнителни такси. Например, има няколко леки наранявания по боята на предния капак и малка вдлъбнатина на предната лява врата, за които клиентът не е бил таксуван.

Lucid предлага някои привлекателни лизингови оферти за модела Air, но след като се включат и таксите в края на лизинга, месечните разходи на този клиент на практика са се увеличили с 200 долара.

Разбираемо, потребителите в Reddit не са останали впечатлени от този случай. „Пълно безумие! Това е все едно да отидеш на ресторант и да те таксуват за всяко зрънце сол, добавено в ястието“, пише един от тях.

Друг се включва със собствен опит: „Имал съм три лизинга на Maserati – един Ghibli и два GranTurismo. Одрасках ги, ожулих джантите и дори върнах едната кола с пукнат стоп, но не ме таксуваха нищо и дори си получих обратно депозита за всяка от тях!“

Последвайте ни в Google News

Никола Стоянов

Никола Стоянов е автомобилен журналист в TopGear.bg, специализиран в разказването на истории зад ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации