Това е първият хибриден силов агрегат на марката, предлагащ 200 километра електрически пробег.

Lynk&Co 08 е марка на китайската група Geely, но със силата на братовчед си Volvo, също от тази група, който вече има достатъчен опит в този вид транспорт, комбиниращ електрически двигател с plug-in зарядно устройство и двигател с вътрешно горене.

Засега Lynk&Co ще предлага plug-in хибрид, който, комбинирайки електрическия си пробег с този на бензиновия двигател, достига 1100 километра без зареждане благодарение на 60-литровия си резервоар.

Версията, която ще пристигне в Европа е много атрактивна, както по отношение на оборудването, така и на механиката, тъй като ще бъде задвижвана от 1500-кубиков бензинов двигател с турбокомпресор, допълнен от два електродвигателя, които заедно са способни да достигнат 350 конски сили. Тази мощност позволява ускорение от нула до 100 км/ч за по-малко от седем секунди, без загуба на сцепление, въпреки че е модел с предно задвижване. Парадоксално е, че предлага много скромен разход на гориво, като с напълно заредени батерии консумира по-малко от един литър на 100 км/ч, а работейки единствено с бензин, официалната цифра е шест и половина литра. Електрическият компонент се управлява от масивна батерия с мощност 39,6 киловата и има капацитет за бързо зареждане от 85 киловата. Този капацитет позволява да се пътува единствено в електрически режим за ежедневна употреба, а двигателят с вътрешно горене е подходящ за дълги пътувания.

Шасито му е базирано на същата платформа като предстоящото Volvo XC70 и е с дължина от 4,82 метра и ширина от 1,91 метра. Въпреки това, плавните му линии и добре подбраният дизайн на предната и страничните части оставят усещане за лекота. Вътре е просторно и много удобно, а усещането за качество на кабината е много високо.

На арматурното табло се открояват два големи екрана: 10,2-инчов екран пред нас и 15,4-инчов екран в центъра, посветен на инфотейнмънта. Елементи като режими на шофиране, климатик и силата на звука на озвучителната система, която е марка Harman/Kardon с отлично качество се управляват ръчно.

Пътуването е много удобно благодарение на особено комфортното окачване. Регенеративното спиране е перфектно, а предавателното число на кормилното управление е много ефективно, с много тесен радиус на завиване, което е много полезно в града.

В резултат на това, този Link & Co 08 се нарежда на върха на гамата. Това е чудесен вариант, подчертаващ първокласните му покрития, качеството на изработка и напредналите технологии, което го прави повече от привлекателен вариант в гамата му. Големият му пробег и ниският разход на гориво, дори когато работи единствено в режим на горене, го карат да блести далеч над всеки друг конкурент.

 

Източник: La Razón

 

, ,

Подобни публикации