„Malaise Invitational“: Поглед към отличените автомобили

Преди няколко седмици в северозападната част на САЩ се проведе четвъртото издание на местното автомобилно изложение „Malaise Invitational“. Събитието беше посветено на автомобили, произведени между 1972 и 1995 г. – период от автомобилната история, който често остава извън фокуса на големите изложения за класически автомобили.

Съоснователят на събитието, Лейк Кристенсен, сподели подробности за програмата от 13 септември. Съдейки по посещаемостта, много ентусиасти са подкрепили идеята за отдаване на почит към т.нар. „Malaise Era“ (от англ. – ера на неразположението). Като всяко добро автомобилно изложение, и тук не липсваха забавления. За тези, които искаха да изпробват координацията си, беше организирана игра по хвърляне на запалителни свещи.

Уникални награди и атмосфера

Лейк разказа, че повечето от тазгодишните награди са били ръчно изработени от стари трофеи по таекуондо от 80-те години, към които са добавени персонализирани 3D принтирани елементи. Най-желаната награда, „Автомобил на изложението“, представляваше „златна емисионна помпа“, взета от изоставен Dodge Dakota.

Победители в отделните категории

  • Най-добър автомобил от 70-те: 1974 Plymouth Valiant, собственост на Майк Мастранджело
  • Най-добър автомобил от 80-те: 1984 Volkswagen Rabbit GTi, собственост на Майкъл Елиас
  • Най-добър автомобил от 90-те: 1991 Jeep Cherokee, собственост на Джон Кьониг
  • Най-добър американски автомобил: 1973 AMC Hornet, собственост на Джейкъб Демин
  • Най-добър азиатски автомобил: 1980 Mazda Capella GTVA, собственост на Лейк Кристенсен
  • Най-добър европейски автомобил: 1995 Volkswagen Golf GTi VR6, собственост на Шейлин Кристенсен
  • Автомобил на изложението: 1993 Mercedes-Benz 300E, собственост на Марк Едингтън
  • Най-добър мотоциклет: 1980 Honda Express II, собственост на Даниел Боунс
  • Най-добър пикап/камион: 1970 Ford F-250 Sport Custom Explorer, собственост на Клейтън Кристенсен
  • Най-сладък автомобил: 1993 Honda Today, собственост на Дънкан Нодарс
  • Най-автентичен за епохата: 1985 Pontiac 6000, собственост на Нейтън Дженсън-Смит
  • Най-ръждясал автомобил: 1972 Plymouth Fury Suburban, собственост на Гейб Ларсън
  • Най-странен автомобил: 1990 Consulier GTP, собственост на Джони Спива

Специални отличия и голямата награда

Личният фаворит на Лейк е бил 1982 Chevrolet Chevette, собственост на Майкъл Хил. Автомобилът е бил оборудван с двувалов двигател Cosworth от модел Cosworth Vega от 1976 г.

Голямата награда – кафяв Pontiac Phoenix – беше разиграна чрез мащабна игра на бинго. В неочакван обрат, шестима души спечелили едновременно. След елиминационен кръг беше определен и крайният победител.

Лейк обясни, че победителят се казва Дезмънд и е дошъл просто като зрител. Той добави, че това е първият автомобил от томболата, който не отива при някой от основните организатори, което според него е хубаво, защото духът на епохата трябва да се споделя с всички. Изглежда Дезмънд наистина се е влюбил в новата си придобивка.

Поздравления за Дезмънд и за целия екип на Лейк за успешното организиране на събитието!

Последвайте ни в Google News

Теодора Илиева

Автор на съдържание в онлайн медии и копирайътър с интереси в областта на технологиите, спорта и ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации