Mansory преобрази Mercedes-AMG G 63 с врати с обратно отваряне

Този Mercedes-AMG G 63 получава екстремна трансформация, дело на тунинг специалистите от Mansory. Моделът се отличава с характерните за компанията карбонови елементи, изцяло персонализиран интериор, сериозно увеличение на мощността и задни врати с обратно отваряне.

Екстериорни промени

Последната характеристика е един от основните акценти в проекта, макар и да не се набива на очи веднага заради множеството други екстериорни промени. Все пак това е Mansory и противоречивият тунинг специалист не е подходил с лека ръка. Автомобилът разполага с разширени калници, странични прагове, нови предна и задна брони, декоративни елементи зад задните странични стъкла, различен капак за резервната гума, допълнителни елементи на покрива, нов преден капак, свежа радиаторна решетка и още няколко детайла, чиято цел е да го направят значително по-открояващ се.

За подобрения външен вид допринасят и дневните светлини във формата на нокти в предната броня, допълнителните светлини над предното стъкло и допълнителните задни светлини. Автомобилът е оборудван и с нови джанти, които са също толкова дръзки, колкото и останалата част от екстериора. Добавените елементи имат карбонов вид, а каросерията е бяла. Не на последно място, този Mercedes-AMG G 63 носи логото на Mansory на множество места, за да не бъде объркан с проект на друга тунинг компания.

Интериор по поръчка

Интериорът на този Mercedes-AMG G 63 е изцяло преработен с нова кожена тапицерия в бяло и синьо. Белият цвят доминира в купето, докато синият се използва основно за контраст. Името на Mansory украсява различни елементи, включително подглавниците, корите на вратите, предпазните колани, волана и други. Името на тунинг компанията се вижда и на тавана, стелките и дори на централната конзола, където са изписани също „Grand Entrée“, „Limited Edition“ и „1 of 8“.

Повече мощност

„Grand Entrée“ е новото име на автомобила и е ясна препратка към вратите с обратно отваряне. Мощността също е увеличена, като от Mansory заявяват, че тя вече достига 820 к.с. и 1150 Нм въртящ момент. Това е значително повишение спрямо стандартния 4,0-литров битурбо V8 двигател, който развива 585 к.с. и 850 Нм, позволявайки ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,5 секунди. Твърди се, че Grand Entrée е с половин секунда по-бърз от стандартния G 63.

Макар и дързък, това е много ярък проект, който очевидно е добре изпълнен. И въпреки че може да не е по вкуса на всеки, е напълно разбираемо защо заможен ентусиаст на G-Class би избрал такъв автомобил. Производството ще бъде ограничено до само осем екземпляра.

Последвайте ни в Google News

Никола Стоянов

Никола Стоянов е автомобилен журналист в TopGear.bg, специализиран в разказването на истории зад ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации