Следващата седмица на автомобилното изложение в Шанхай AUDI, VW и Porsche ще представят седем световни премиери, включително пет напълно свързани интелигентни автомобила.

Стратегията на Volkswagen Group „В Китай, за Китай“ най-накрая се проявява с пълна сила. Първите автомобили, разработени ексклузивно в Китай за китайски клиенти, ще дебютират на автомобилното изложение в Шанхай през 2025 г. и скоро ще бъдат пуснати на пазара. Моделите от новите марки AUDI и Volkswagen подчертават бързата трансформация на Групата, с общо седем световни премиери, представени в Шанхай. Следващото поколение интелигентни и напълно свързани превозни средства (ICV) ще отвори нови пазарни сегменти и клиентски групи на силно конкурентния китайски пазар.

Оливър Блуме, председател на Управителния съвет на Volkswagen AG, отбелязва: „Китай е важен пазар за Volkswagen Group. Преди две години пренастроихме нашата стратегия и постигнахме напредък по-бързо от първоначално планираното. Нашите продукти са съобразени с нуждите на китайските клиенти, с ясен дизайнерски език и авангардни технологии. Auto Shanghai 2025 е друга важна стъпка по нашия стратегически път. Искаме да бъдем глобалният технологичен двигател на автомобилната индустрия до 2035 г.“

Audi ще дебютира своя нов изцяло електрически автомобил, базиран на PPE (Premium Platform Electric) за първи път. Той поставя нови стандарти в производителност, технология, пробег и скорост на зареждане. Със своя емоционален дизайн, най-съвременна информационно-развлекателна система и мощната високоавтоматизирана система за шофиране Level 2++, моделът е специално проектиран за китайския пазар, подчертавайки водещата позиция на Audi в премиум сегмента.

Първият сериен модел на новата марка AUDI, който е разработен изцяло в Китай, за да отговори на предпочитанията на китайските клиенти, ще отпразнува своята световна премиера. С комбинацията от отличително ДНК на Audi и специфични за Китай иновации, Audi достига до нови клиентски сегменти. С изключително иновативни L2++ функции за подпомагане на водача, моделът на Audi предлага комфортно и безопасно шофиране. Той ще бъде пуснат на пазара по-късно тази година, представлявайки ново поколение електромобилни превозни средства от висок клас.

На Group Night марката Volkswagen ще представи три концепции за пътнически превозни средства от следващо поколение, включващи иновативни технологии и революционен нов дизайнерски език, за да покаже новата ДНК на марката, която е насочена към китайския пазар.

Всеки модел е ясно позициониран, за да отразява уникалното му стратегическо позициониране. Три от моделите включват първата концепция BEV с предно разположен двигател и три кутии, базирана на компактната основна платформа (CMP) на FAW-Volkswagen, оборудвана с високопроизводителната CEA (Китайска електронна архитектура) E/E Zone Architecture. Първата концепция B-SUV (EREV) с удължен пробег от SAIC VOLKSWAGEN. И първата изцяло електрическа B-SUV концепция от Volkswagen Anhui.

Следвайки силната стратегия „В Китай, за Китай“, тези три NEV ясно демонстрират как марката оформя бъдещето на мобилността, предлагайки авангардни цифрови функции и интелигентни системи за подпомагане на водача, които отговарят на променящите се очаквания на китайските клиенти.

Volkswagen ще представи широкото си продуктово портфолио във всички ключови сегменти с повече от 20 модела по време на дните на отворените врати.

Общо марките на Volkswagen Group ще представят повече от 50 модела, покриващи всички пазарни сегменти, започвайки от 23 април в началото на Auto Shanghai 2025. Акцентите включват световната премиера на новия екстериорен дизайн на Audi Q5L. Третият модел от инициативата Porsche Heritage Design също ще бъде показан в световен мащаб за първи път. А Porsche разширява продуктовата си гама в Китай с Porsche 911 GT3 Touring и два други нови модела.

 

Източник: LA RAZON

Подобни публикации