MG – новият играч на пазара на евтини коли

Британската марка MG се очертава като новият играч на пазара, когато говорим за евтини и достъпни автомобили. Казахме британска, но тя всъщност е притежавана от китайския гигант SAIC.

Идеята на шефовете е да бъде реален конкурент на Dacia – марката, която постигна огромен успех в сегмента на масовите и евтини возила.
Целта е автомобили MG да има по целия свят, но първо успехът да дойде в Европа. Ще има всякакви типове – малки, SUV и седани.

Изглежда, че стратегията на компанията е успешна, тъй като продажбите на Стария континент вече са доста сериозни.
Автомобилите обаче все още не са наличност във всички държави от Европа. Няма ги у нас и още в Румъния, Унгария, Литва, Латвия, Полша, Чехия, Португалия, Словакия и Швейцария. От ръководството целят до няколко години да се появят навсякъде.

Последвайте ни в Google News

Теодора Илиева

Автор на съдържание в онлайн медии и копирайътър с интереси в областта на технологиите, спорта и ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации