Mitsubishi Triton Savana: нова версия с повишена проходимост за Бразилия

Бразилското подразделение на Mitsubishi представи специална версия на пикапа Triton, познат на някои пазари и като L200. Моделът, наречен Triton Savana, ще бъде произведен в лимитирана серия от 80 бройки и се отличава със сериозни офроуд подобрения. Една от ключовите характеристики е увеличената дълбочина на газене, която достига 80 см в сравнение с 50 см при стандартните нива на оборудване.

Цена и позициониране

Цената на специалната версия в Бразилия започва от 349 990 реала, което се равнява на приблизително 65 400 щатски долара. За сравнение, базовият Triton на местния пазар стартира от 265 990 реала, или около 49 700 долара.

Офроуд подобрения и дизайн

Разработен на базата на нивото на оборудване Katana, Savana се отличава с шнорхел, монтиран от страната на пасажера, черен багажник на покрива с покритие против надраскване, множество защитни елементи по каросерията и 18-цолови черни алуминиеви джанти. Моделът се предлага в два цвята: ярко жълто (Rally Yellow) и тъмнозелено (Forest Green).

Акценти в сив графитен цвят украсяват предната решетка, лайстните на вратите, предната броня и раздувките на калниците. В стандартното оборудване са включени също стоманени прагове за защита, дъска за измъкване и лопата. Багажникът на покрива е проектиран да издържа динамично натоварване до 50 кг.

Списъкът с подобрения включва още защитни кори под купето и гуми Goodyear с размер 265/60 R18. Пикапът се предлага само с двойна кабина, като може да тегли до 3500 кг и има максимална товароносимост от 1000 кг.

Задвижване и двигател

Triton Savana е наличен само с автоматична скоростна кутия и е оборудван със системата за задвижване на четирите колела SS4-II. Тя предлага няколко режима: 4H, 4HLc и 4LLc, както и икономичния 2H (задвижване само на задните колела). Режимът 4LLc е предназначен за тежък офроуд и включва заключване на централния диференциал.

Управляемостта извън пътя е подпомогната от заключващ се заден диференциал, система за активен контрол на отклонението от курса и четири специализирани офроуд режима. Под капака работи 2,4-литров битурбо дизелов двигател с четири цилиндъра, който генерира 205 к.с. и 470 Нм въртящ момент.

Според производителя разходът на гориво е 10,8 л/100 км в градски условия и 9,7 л/100 км извън града. Двигателят използва система за селективна каталитична редукция (SCR), като резервоарът за AdBlue е с капацитет 17 литра.

Оборудване и интериор

Стандартното оборудване на Savana включва 9-инчова инфоразвлекателна система с пълна интеграция на смартфон, подложка за безжично зареждане, 7-инчов дигитален инструментален панел, безключово стартиране и двузонов автоматичен климатик. Налични са също 360-градусова камера и система за предупреждение при напускане на лентата. Интересен контраст в интериора създават издръжливата гумена подова настилка и стандартната кожена тапицерия, които подчертават двойствения характер на автомобила – едновременно проходим и комфортен.

Последвайте ни в Google News

Георги Василев

Георги Василев е автомобилен журналист в TopGear.bg, където ежедневно представя най-новото от све...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации