Най-достъпният електрически SUV на VW е заснет почти без камуфлаж

Прототип на най-малкия електрически SUV на Volkswagen беше заснет по време на тестове, този път почти без маскировка. Въпреки че автомобилът носи емблемата на VW, от Волфсбург очевидно се опитват да заблудят, че не става дума за електрически модел, използвайки хитри камуфлажни трикове.

Плътната маскировъчна обвивка е премахната и на нейно място са поставени сребърни и черни ленти върху решетката, светлините и броните. Целта е да се имитира визията на по-стар модел с двигател с вътрешно горене, но опитът е неуспешен. Под лепенките ясно се виждат контурите на концептуалния ID.Cross, представен преди няколко месеца на автомобилното изложение в Мюнхен.

Задните колонки все още са скрити

Вратите на серийния модел вече са почти напълно разкрити, макар че VW се е опитал да прикрие черните пластмасови елементи в долната част с ленти в цвета на купето. Дизайнът на задните колонки също е маскиран, но само колкото да скрие декоративните елементи в стила на ID. Buzz, които се очаква да бъдат там.

По отношение на формата няма промени. Масивната къса предница, късите надвеси и прибраната задна част съвпадат почти изцяло с концепцията. Дори графиките на светлините се виждат през камуфлажа и изглеждат идентични с тези на автомобила от Мюнхен, като ясно показват най-новата дизайнерска линия на VW.

Интериор с голям екран и изкуствен интелект

Въпреки че интериорът не се вижда на последните снимки, може да се очаква той също да следва плътно визията от Мюнхен. Това означава 11-инчов свободностоящ дигитален инструментален панел пред волана и много по-голям, 13-инчов сензорен екран, монтиран над централната конзола и разполагащ с AI асистент, базиран на ChatGPT.

Техника, заимствана от ID. Polo

Под ламарините ID. Cross споделя своята платформа MEB и хардуер с новото ID. Polo. Концептуалният модел беше оборудван с електромотор с мощност 208 к.с. (155 kW), монтиран отпред, който е най-мощният от трите варианта, потвърдени от VW за електрическото Polo.

Другите две опции за Polo са с мощност 114 к.с. (85 kW) и 133 к.с. (99 kW), като се очаква поне втората от тях, ако не и двете, да намери място и в ID. Cross. Теоретично е възможна и GTI версия, тъй като VW планира да добави двигател с 223 к.с. (166 kW) към Polo, за да създаде първия си електрически „хотхеч“ (мощен спортен хечбек).

Volkswagen не потвърди капацитета на батерията за концепцията, но обяви пробег от 420 км. Това съответства на пробега от 450 км, който компанията посочва за по-лекото и аеродинамично ID. Polo с батерия от 52 кВч. Моделите Polo ще се предлагат и с батерия от 37 кВч, но е възможно VW да не предлага този вариант за SUV модела, когато той дебютира в серийна форма през 2026 г.

Здравейте, анализирах предоставения вход.

Изглежда, че сте поставили HTML код от уеб страница, който описва структурата на галерия със снимки, а не самия текст на статията. В подадения фрагмент липсва съдържание за превод и адаптация – като заглавия, параграфи и т.н.

За да изпълня основната си мисия, моля, предоставете пълния английски текст на статията.

Последвайте ни в Google News

Никола Стоянов

Никола Стоянов е автомобилен журналист в TopGear.bg, специализиран в разказването на истории зад ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации