Технически характеристики и особености
Вече са известни повече подробности за размерите и теглото на обновения MG4, чиято дължина достига близо 4,4 метра. Вариантите с по-малка батерия имат собствено тегло от 1460 кг, докато версията с по-голямата батерия тежи 1520 кг.
Интересно е да се отбележи, че когато прототип на MG4 беше забелязан по време на тестове миналия месец, регистрацията на автомобила показваше тегло от 1520 кг. Това най-вероятно съответства на варианта, оборудван с батерия с капацитет 54 кВч.
По отношение на задвижването са обявени два варианта с електромотори, монтирани отпред. Първият е с максимална мощност от 110 кВ (150 к.с.), а вторият предлага по-висока мощност от 118 кВ (160 к.с.). И двете версии имат максимален капацитет на теглене от 500 кг и пътен просвет от 130 мм, който е идентичен с този на хечбека BYD Dolphin.
Нов дизайн и пазарна стратегия
За разлика от порта за зареждане на настоящия MG4, който се намира в задната част на автомобила, при предстоящия модел той е преместен в предната част на хечбека.
През август MG обяви плановете си да представи нов MG4, който ще се отличава с изцяло ново задвижване на предните колела. Това е съществена промяна спрямо задното задвижване, предлагано в настоящия популярен електрически модел в Австралия.
По този повод Питър Чао, изпълнителен директор на MG Motor Australia, заяви, че новият модел с предно задвижване, предвиден за 2026 г., ще бъде напълно различен автомобил, идеален за градски условия. Той обясни, че компанията е видяла възможност за създаване на достъпен автомобил с предно предаване, който да допълни гамата на MG4 със задно и двойно задвижване, като по този начин се балансират нуждите на шофьорите и производствените разходи.
Информацията предполага също, че ще се предлагат два варианта на батерии за купувачите, които търсят по-достъпно решение. Те обаче ще трябва да изчакат до второто тримесечие на 2026 г., за да получат доставка на новия модел.
Последвайте ни в Google News