Пазарът на компоненти и аксесоари за последното поколение на BMW M3 е практически необятен, а представеният тук автомобил е поредното доказателство за това. Макар на пръв поглед промените да изглеждат мащабни, всъщност става дума за прецизно подбрани акценти.
Повечето аеродинамични елементи по каросерията са фабрично монтирани. Това включва големия заден дифузьор, масивната предна престилка, дискретния спойлер на багажника, страничните прагове, корпусите на огледалата и дори предния капак. Модификациите са фокусирани върху детайли, които придават на спортния седан отличителен характер.
Жълти акценти и нови джанти
Една от новостите е промененият светлинен подпис на дневните светлини. Светодиодите в основните фарове са вдъхновени от тези при по-фокусирания върху пистата модел BMW M3 CS, откъдето идва и характерният жълт цвят. Основният акцент обаче са джантите, предоставени от компанията Rohana.
Конкретният модел носи името RFC3 и се предлага в няколко цвята: бронзов (Machine Bronze), черен гланц (Gloss Black) и сребърен с хромиран борд (Machine Silver/Chrome Lip). Именно последният вариант е монтиран на този M3 G80. Размерът им е 10×20 инча за предната ос и 11×20 инча за задната. Производителят предлага модела и с диаметър 19 инча.
Поглед към бъдещото поколение
Тези джанти изглеждат особено добре на актуалния M3, а вероятно биха подхождали и на следващото поколение. BMW вече работи усилено по изцяло нов М3, който ще бъде базиран на платформата „Neue Klasse“ и ще се отличава с напълно нов дизайн.
Освен версия с бензинов редови шестцилиндров двигател, която може да получи частична електрификация, се очаква новият BMW M3 да има и изцяло електрически вариант, вероятно наречен iM3. Премиерата на двата модела се очаква след около две години или в началото на 2028 г., като те ще бъдат представени като модел 2028 г.
Последвайте ни в Google News