Нови детайли за Tesla Cybertruck: цена, вентилирани седалки и липса на екзоскелет

Преходът на Tesla Cybertruck от концепция към реалност е съпътстван от вълна от вълнение и спекулации. Със своя дързък дизайн и обещания за несравнима производителност, революционният пикап постепенно се доближава до първите си доставки. След слизането на първия производствен екземпляр от поточната линия в Gigafactory в Тексас, много въпроси остават без отговор, особено по отношение на цената и оборудването. С наближаването на премиерата всеки коментар от Илон Мъск или изтекла информация от фабриката добавя ново парче към пъзела.

Очакваната цена на Cybertruck

Цената на Cybertruck е обвита в мистерия още от представянето му в края на 2019 г. Скорошен коментар на главния изпълнителен директор Илон Мъск относно Ford F-150 Lightning обаче може да се приеме като намек. Той заяви, че пикапът на Ford е добро превозно средство, но е донякъде скъп, особено предвид високите лихвени проценти по заемите в наши дни. Този коментар дойде, след като Ford намали цената на своя модел с 10 000 долара, като сега тя стартира от 49 995 долара.

Вентилирани седалки в Cybertruck

В скорошно видео, демонстриращо строгите процедури на Tesla за тестване на седалки, наблюдателни зрители забелязаха именно седалките от Cybertruck. С отличителните си ъгловати бутони за управление и дизайн, те съответстват на футуристичния вид на пикапа. Изглежда, че седалките са вентилирани – функция, която в момента е налична само при Model S и Model X, но се очаква да бъде предложена и в обновения Model 3. Това подсказва за нивото на комфорт, което бъдещите собственици могат да очакват.

Отпада ли идеята за екзоскелет?

Cybertruck беше обект на множество спекулации заради уникалния си дизайн с носещ екзоскелет. Снимки от Gigafactory в Тексас обаче разкриват вътрешната структура на пикапа и потвърждават, че тя не е екзоскелет. Санди Мънро, експерт по автомобилни анализи, потвърди това и предположи, че опитът за създаване на екзоскелет може да е причината за голямото забавяне на модела. Според него компанията вероятно е преминала към различен дизайн от съображения за безопасност.

Важен пропуск – липсата на „midgate“

Изображенията от производствената линия на Cybertruck разкриват друг неочакван детайл – отсъствието на „midgate“ или тунел за товари. Това е сгъваема преграда между кабината и товарния леген, която позволява превоз на много по-дълги предмети. Липсата ѝ може да разочарова тези, които са планирали да използват пикапа за къмпинг или превоз на обемисти товари.

Без версия с десен волан на хоризонта

Детайлни снимки на рамата на Cybertruck изглежда потвърждават, че противопожарната преграда на изцяло електрическия пикап е асиметрична. Това е индикация, че поне първоначално моделът ще се предлага само във варианти с ляв волан. Клиентите от държави с дясно движение ще трябва да почакат по-дълго, за да се сдобият с автомобила.

С наближаването на финалното представяне и първите доставки, тези новопоявили се детайли очертават все по-ясна картина какво могат да очакват бъдещите собственици. С официалното представяне, планирано за настоящото тримесечие, очакванията за появата на Cybertruck по пътищата нарастват.

Последвайте ни в Google News
Предишна/Следваща
Подобни публикации