Ferrari 296, наследникът на F8 в гамата на италианския производител, е модерен суперавтомобил със средно разположен двигател и задно задвижване.
Моделът споделя техническа основа със SF90 Stradale и се предлага в две версии – купе (GTB) и открита версия (GTS). И двете разчитат на хибридна система, която комбинира 3,0-литров V6 двигател с два турбокомпресора и електромотор.
Общата мощност на задвижването достига 830 к.с., което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 2,9 секунди. Версията GTS достига 200 км/ч за 7,6 секунди, а максималната ѝ скорост надхвърля 330 км/ч. На тестовата писта „Фиорано“ откритият модел записва време от 1 минута и 21,8 секунди, което е с осем десети от секундата по-бавно от купето GTB.
Специалистите от Novitec отново насочиха вниманието си към откритата версия на модела. Германската тунинг компания е подготвила пакет от фини, но ефективни подобрения, които на пръв поглед са трудно забележими. Сред видимите промени са новите джанти.
За да се подобри поведението на пътя, Ferrari 296 GTS е оборудван и със спортно окачване, което намалява просвета спрямо серийния автомобил. Промените завършват с нова изпускателна система, разработена от Novitec, която осигурява по-отчетлив звук от двигателя.
Novitec предлага и по-цялостен пакет, наречен N-Largo, за Ferrari 296 GTS. При него мощността е увеличена с 38 к.с. до общо 868 к.с., като са включени и допълнителни аеродинамични компоненти.
Последвайте ни в Google News