Британският отбор показа подобренията, въведени в колата, с които ще се опитат да възстановят загубените позиции през 2024 г.

Сезон 2025 във Формула 1 официално стартира миналия вторник, когато организацията представи съвместно всички отбори и пилоти. Астън Мартин показа основните линии на AMR25, колата, с която Алонсо ще се опита да се нареди сред най-добрите, както се случи в първата част на кампанията за 2023 г. През 2026 г., ще бъдат публикувани техническите регламенти и най-накрая звездното подписване на британската структура, Ейдриън Нюи, може да блесне, както направи през последното десетилетие с Ред Бул.

Анди Коуел, главен изпълнителен директор на Астън Мартин и ръководител на отбора, каза: „Развълнуван съм да започна този сезон и да видя как AMR25 излиза на пистата утре в Бахрейн. Това е кулминацията на огромна работа и отдаденост в AMR Technology Campus. Всички сме вдъхновени от ДНК-то на Астън Мартин и имаме безмилостен стремеж към съвършенство, както на пистата, така и извън нея. За тазгодишната кола ние наистина взехме предвид уроците и обратната връзка от миналия сезон. Фокусирахме се върху създаването на по-лесна за управление кола за Ланс и Фернандо и работихме усилено, за да я направим по-стабилна. Нашите цели са реалистични, с поглед към това как можем непрекъснато да се подобряваме във всички области, особено когато, очакваме промените в разпоредбите през 2026 г.“

От своя страна Алонсо каза „научихме много през 2024 г. и екипът използва това като движеща сила, докато се насочваме към този сезон с AMR25. Конкуренцията ще бъде много напрегната през тази последна година от настоящите разпоредби, но знам, че екипът работи усилено върху AMRTC, за да се увери, че сме готови. Вълнувам се да се върна на пистата. Готов съм да помогна на този отбор да стане по-силен и да продължа това пътуване с Aston Martin Aramco.”

Какво е новото в новия Астън Мартин?

Промените в сравнение с миналогодишната кола не са големи, но има разлики. Предното крило на AMR25 е променено, в сравнение с това, което екипът представи в края на миналата година. Промените са насочени към подобряване на притискащата сила при ниска скорост, баланса на автомобила и осигуряване на по-голяма стабилност на водачите във всички видове завои. Страничните части на AMR25 също са променени и представляват най-впечатляващата визуална промяна в сравнение с предишния модел. Те разполагат с аеродинамичен канал по протежение на горната повърхност, за по-добро насочване на въздушния поток.

Дизайнът на радиатора, който е много компактен, е преконфигуриран, за да отговаря на новата форма на страничните панели. И накрая, капакът на двигателя има остра, назъбена форма, която се простира от въздухозаборника до задното крило, с цел оптимизиране на въздушния поток към задната част на автомобила.

 

Източник: LA RAZON

 

,

Подобни публикации