Новият Ford Mustang RTR ще направи своя световен дебют на 15 октомври, което беше потвърдено от основателя на Ready To Rock, Вон Гитин-младши. Все още покритият с плътен камуфлаж Mustang RTR модел 2026 г., който е официално сътрудничество между тунинг компанията от Северна Каролина и Ford, беше показан за първи път по-рано тази година на автомобилното изложение в Детройт. В скорошна публикация в Instagram Гитин-младши, двукратен шампион по Formula Drift в САЩ, потвърди, че напълно разкритият автомобил ще дебютира на автомобилното шоу Race Service в Лос Анджелис, точно преди финалния кръг на тазгодишния шампионат Formula D в Лонг Бийч.
Новият RTR пакет ще бъде с турбо двигател и на достъпна цена
Тъй като RTR все още пази подробностите в тайна, за новия пакет се знае малко. Известно е само, че ще разполага с характерните за RTR светлини в предната решетка, заден спойлер и подобрени спирачни апарати Brembo в цвят Hyper Lime. Очаква се мощността да се осигурява от 2,3-литровия редови четирицилиндров турбо двигател на Ford, който се използва в моделите Mustang Ecoboost, както и в Explorer и Ranger. Данните за мощността и въртящия момент все още не са обявени. Възможно е мощността на RTR да надвишава съвсем леко тази на стандартните Ecoboost модели от 315 к.с., тъй като Ford се фокусира повече върху управляемостта, отколкото върху чистата мощ.
Автомобилът е представен от Гитин-младши като „чисто и достъпно забавление с много подобрения“. Това предполага, че цените за новия RTR пакет ще бъдат само малко по-високи от тези за най-високото ниво на оборудване Ecoboost Premium Convertible, което в момента струва 43 045 щатски долара. Гитин обаче потвърди също, че RTR ще включва компоненти от Mustang Dark Horse сред подобренията по динамиката. Това подсказва, че RTR може да разполага с модифицирани версии на адаптивното окачване MagneRide на Dark Horse, допълнено от по-твърди пружини, диференциал с ограничено приплъзване и по-къси предавателни числа за 6-степенната ръчна или 10-степенната автоматична трансмисия.
Това не е първият Mustang RTR
Това е вторият път, в който се представя Mustang с означението RTR. Първият такъв модел, разкрит през 2017 г., се предлагаше с нов аеродинамичен и графичен пакет, както и с осветени „ноздри“ в решетката. Той беше наличен в три нива на оборудване – Specs 1, 2 и 3 – като най-мощната версия достигаше 750 к.с.
Последвайте ни в Google News