Новият Ford Mustang RTR ще бъде представен до дни

Новият Ford Mustang RTR ще направи своя световен дебют на 15 октомври, което беше потвърдено от основателя на Ready To Rock, Вон Гитин-младши. Все още покритият с плътен камуфлаж Mustang RTR модел 2026 г., който е официално сътрудничество между тунинг компанията от Северна Каролина и Ford, беше показан за първи път по-рано тази година на автомобилното изложение в Детройт. В скорошна публикация в Instagram Гитин-младши, двукратен шампион по Formula Drift в САЩ, потвърди, че напълно разкритият автомобил ще дебютира на автомобилното шоу Race Service в Лос Анджелис, точно преди финалния кръг на тазгодишния шампионат Formula D в Лонг Бийч.

Новият RTR пакет ще бъде с турбо двигател и на достъпна цена

Тъй като RTR все още пази подробностите в тайна, за новия пакет се знае малко. Известно е само, че ще разполага с характерните за RTR светлини в предната решетка, заден спойлер и подобрени спирачни апарати Brembo в цвят Hyper Lime. Очаква се мощността да се осигурява от 2,3-литровия редови четирицилиндров турбо двигател на Ford, който се използва в моделите Mustang Ecoboost, както и в Explorer и Ranger. Данните за мощността и въртящия момент все още не са обявени. Възможно е мощността на RTR да надвишава съвсем леко тази на стандартните Ecoboost модели от 315 к.с., тъй като Ford се фокусира повече върху управляемостта, отколкото върху чистата мощ.

Автомобилът е представен от Гитин-младши като „чисто и достъпно забавление с много подобрения“. Това предполага, че цените за новия RTR пакет ще бъдат само малко по-високи от тези за най-високото ниво на оборудване Ecoboost Premium Convertible, което в момента струва 43 045 щатски долара. Гитин обаче потвърди също, че RTR ще включва компоненти от Mustang Dark Horse сред подобренията по динамиката. Това подсказва, че RTR може да разполага с модифицирани версии на адаптивното окачване MagneRide на Dark Horse, допълнено от по-твърди пружини, диференциал с ограничено приплъзване и по-къси предавателни числа за 6-степенната ръчна или 10-степенната автоматична трансмисия.

Това не е първият Mustang RTR

Това е вторият път, в който се представя Mustang с означението RTR. Първият такъв модел, разкрит през 2017 г., се предлагаше с нов аеродинамичен и графичен пакет, както и с осветени „ноздри“ в решетката. Той беше наличен в три нива на оборудване – Specs 1, 2 и 3 – като най-мощната версия достигаше 750 к.с.

Последвайте ни в Google News

Георги Василев

Георги Василев е автомобилен журналист в TopGear.bg, където ежедневно представя най-новото от све...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации