Възроденият Honda Prelude ще намери своето уникално място в гамата на марката, като заеме ключови компоненти от два от най-емблематичните ѝ модели. Автомобилът ще използва предното окачване с двойни оси и по-широката следа на Civic Type R, както и неговите предни спирачки Brembo. За задвижването обаче няма да отговаря мощният турбо двигател, а доказаната хибридна система, позната от Honda Civic e:HEV.

Тази комбинация създава уникален по рода си автомобил – шаси със спортен характер, съчетано с ефективно хибридно задвижване. Въпреки че и други производители експериментират с хибридни системи за подобряване на динамиката, тази стратегия все още не е масово възприета в сегмента на спортните купета.

За почитателите на класиката, новият модел ще запази конфигурацията с две врати и предно предаване, характерна за своите предшественици. За съжаление, ръчната скоростна кутия няма да се предлага, с което спортният хибрид CR-Z остава последният модел на Honda от този тип, оборудван с механична трансмисия.

От Honda подчертават, че Prelude е разработен по-скоро с усещане за Gran Turismo автомобил, отколкото като чистокръвен спортен модел. Ключов елемент в това изживяване ще бъде иновативната система Honda S+ Shift. Според компанията, това е нов режим на шофиране, който надгражда технологията Linear Shift Control, за да осигури едновременно спортно и комфортно усещане, типично за GT автомобилите.

Какво означава това на практика? Най-вероятно става дума за симулирани предавки за уникалната трансмисия на хибрида, които да създадат по-ангажиращо усещане при шофиране. Ще трябва обаче да изчакаме още няколко месеца за официално потвърждение, тъй като премиерата на Prelude се очаква преди края на 2025 г.

, ,

Подобни публикации