Двигателите на модел 1966 г.
През 1966 г. гамата двигатели за Ford Mustang е почти идентична с тази от предходната година. Базовият агрегат е 200-кубиков (3.3-литров) шестцилиндров двигател с мощност 120 к.с. Стандартният V8 вариант е 289-кубиков (4.7-литров) двигател с двукамерен карбуратор, който генерира 200 к.с.
Купувачите са имали избор и между две по-мощни опции. Първата е версия на 4.7-литровия V8 с четирикамерен карбуратор, която развива 225 к.с. и е била добър избор за тези, които са търсили нещо повече от стандартния C-code Mustang.
Върховата модификация е била версията HiPo. Тя също е с работен обем от 4.7 литра, но благодарение на четирикамерния карбуратор мощността ѝ надхвърля 270 к.с.
Състоянието на открития автомобил
Този Mustang кабриолет от 1966 г. е бил C-code екземпляр, който все още разполага с 4.7-литров V8 двигател под капака си. Автомобилът е публикуван за продажба без много подробности, но продавачът твърди, че е престоял пет години в склад, откъдето е изваден наскоро. Състоянието му обаче предполага, че е бил съхраняван много по-дълго.
Автомобилът показва типични за модела проблеми, включително ръжда по шасито, но проектът за възстановяване изглежда напълно осъществим. Този класически модел може да се върне на пътя, без да изисква огромен бюджет, като най-добрият подход би бил освежаване до състояние за ежедневна употреба.
Състоянието на V8 двигателя е неизвестно. Той е съчетан с автоматична скоростна кутия и предвид твърдението на продавача, че колата се движи и управлява, може да се предположи, че двигателят не стартира. Сгъваемият покрив също не е в добро състояние и не би било изненада, ако този Mustang се превърне в донор на части за друг проект.
Цена и потенциал
Всичко се свежда до цената, а продавачът изглежда реалистично настроен. Обявената сума е 6800 долара, като се очаква автомобилът да бъде продаден бързо. Някой, който разполага с липсващите части и евентуално с по-голям двигател, би могъл лесно да върне колата към живот.
Желаещите да видят автомобила на живо трябва да посетят Чикаго. За транспортирането му ще е необходимо ремарке, тъй като колата не е била в движение от години и двигателят най-вероятно не работи. Въпреки това този Mustang отговаря на основните изисквания за кандидат за реставрация, макар обявата да не дава отговор на няколко важни въпроса, включително за оригиналността на автомобила. Налични са и изрядни документи за собственост.
Последвайте ни в Google News