Ram 1500 с двигател Hurricane: Как се справя след 77 500 км като кола под наем?

Конкретният пикап е изминал 77 523 километра, откакто е закупен през юли 2024 г. от компания за автомобили под наем в Уисконсин. Сега, малко повече от година по-късно, той се озовава в автокъща в Колорадо с обявена цена от 49 988 долара. Това представлява спад от 16 697 долара спрямо първоначалната му цена от 66 685 долара.

Технически пикапът е имал само един собственик, но историята му като автомобил под наем е важен фактор за потенциалните купувачи. С оставащи малко под 20 000 км от гаранцията на задвижването, която е общо 96 000 км, този 1500 Rebel с двигател Hurricane вече е наличен за продажба.

Спецификации и сравнение с HEMI V8

Ram 1500 Rebel изглежда впечатляващо със своя екстериор в цвят Flame Red Clear-Coat и интериор, комбиниращ черна и тъмночервена кожа. Под капака се намира стандартната версия на редовия шестцилиндров двигател Hurricane, която генерира 420 к.с. и 636 Нм въртящ момент.

Тези показатели са по-високи от тези на 5.7-литровия HEMI, който Stellantis върна в електрифицирана форма. Той предлага 395 к.с. и 556 Нм въртящ момент, с допълнителни 176 Нм от системата eTorque. По-мощният High Output (HO) вариант на Hurricane достига дори по-внушителните 540 к.с. и 706 Нм.

На хартия Hurricane се представя отлично. Стандартната версия ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.0 секунди, докато HO двигателят намалява това време до едва 4.2 секунди. И в двата си варианта Hurricane бележи решителна стъпка встрани от атмосферните V8 двигатели, без да прави компромис с производителността.

Реални впечатления след интензивна употреба

Въпреки допълнителната мощност, за върлите привърженици на HEMI няма заместител на големия работен обем и те все още не могат да приемат, че 3.0-литров редови шестцилиндров двигател може да замени любимия им V8.

Но как се представя двигателят след една година реална употреба, особено когато тя е била в ролята на автомобил под наем? Андре от The Fast Lane Truck решава да отговори на този въпрос. След като тества пикапа, той съобщава, че машината все още се усеща стабилна на магистралата.

Ускорението остава силно и незабавно, като притиска водача към седалката при пълна газ, но при поддържане на постоянна скорост мощността се усеща плавна и балансирана.

Последвайте ни в Google News

Георги Василев

Георги Василев е автомобилен журналист в TopGear.bg, където ежедневно представя най-новото от све...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации