Renault 4 E-Tech вече се предлага и като компактен електрически ван

Renault възражда духа на емблематичния Renault 4 F4 Fourgonnette с нова товарна версия на изцяло електрическия 4 E-Tech.

Практичност и товарно пространство

В интериора на новия ван всичко е подчинено на функционалността. Renault е заменил задните седалки със здрава, термоформована облицовка, която включва система за обезопасяване на товара и удобни куки за укрепване. Дизайнът осигурява общ товарен обем от 1045 литра, с допълнително 55-литрово пространство под пода, идеално за съхранение на кабелите за зареждане.

Полезният товар достига 375 кг, а максималната дължина на товара е 1,20 метра. Като опция Renault предлага и мрежеста преградна стена за отделяне на пътническата част от товарния отсек, противоплъзгаща постелка и функция за деактивиране на задните врати и прозорци за по-голяма сигурност.

Батерии, пробег и зареждане

Новият 4 E-Tech ван се предлага с два варианта за батерия. Базовият модел разполага с батерия с капацитет 40 кВтч и един електромотор с мощност 119 к.с., които осигуряват пробег до 307 км (WLTP).

За нуждаещите се от по-голяма мощност и пробег е налична версия с батерия от 52 кВтч. При нея мощността нараства до 150 к.с., а пробегът достига 409 км (WLTP).

И двата модела са оборудвани с 11-киловатово бордово AC зарядно с двупосочна функция и поддържат бързо DC зареждане. По-малката батерия може да се зарежда с мощност до 80 кВт, а по-голямата – до 100 кВт. С бързо зарядно устройство батерията може да се зареди от 15% до 80% за около 30 минути.

Производство и цена

Подобно на стандартната пътническа версия, новият ван се произвежда в завода на Renault ElectriCity в Северна Франция. Специализираните трансформации се извършват от Qstomize – подразделението на Renault за персонализирани автомобили.

За момента ванът се предлага само във Франция, като стартовата му цена е 29 300 евро преди приспадане на държавните субсидии.

Последвайте ни в Google News

Теодора Илиева

Автор на съдържание в онлайн медии и копирайътър с интереси в областта на технологиите, спорта и ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации