Renault Captur остава изключително конкурентен модел, особено ако търсите стилен малък SUV с отлично съотношение цена-качество, качествен интериор и много добра икономичност от хибридната версия. Ако обаче производителността или най-плавното електрифицирано задвижване са ваш приоритет, много конкуренти предлагат повече. Моделът вече разполага с вградени Google Maps и гласов асистент, но plug-in хибридната версия е премахната от гамата.
Накратко
Предимства: Стилен дизайн, страхотен интериор, отлично съотношение цена-качество.
Недостатъци: Ограничен избор на двигатели, хибридната система не е от най-плавните, по-твърдо возене с 19-цоловите джанти.
Какво е новото?
Актуализацията за 2024 г. е съсредоточена основно върху визията – област, в която Captur винаги се е представял добре. Сега моделът получава новата фамилна предница на марката, която го доближава до Scenic и Symbioz. Дизайнът е вдъхновен от ромбовидното лого на Renault, като неговият мотив е използван в радиаторната решетка и дневните светлини.
В интериора Captur възприема отличната инфоразвлекателна система на Renault „OpenR Link“, която включва различни вградени услуги на Google, като най-полезните са Maps и гласовият асистент. Направени са и малки промени в останалата част от купето с въвеждането на нови рециклирани материали и премахването на всякаква естествена кожа.
За първи път Captur получава и емблема на Alpine благодарение на новото ниво на оборудване Esprit Alpine, познато от Clio и Austral. То включва по-големи, 19-цолови алуминиеви джанти, които допринасят за атрактивния външен вид на автомобила.
Технически характеристики
Изборът на двигатели остава същият като при предишния Captur и е идентичен с този при супермини модела Clio, като предлага един бензинов и един хибриден вариант. Преди Renault предлагаше и plug-in хибриден модел, но от компанията признават, че той не е бил подходящ за автомобила и е формирал едва около три процента от общите продажби, поради което вече е част от историята.
Тук разглеждаме хибридния модел. Той използва познатата конфигурация от 1,6-литров бензинов двигател и два електромотора, която се среща в редица модели на Renault. Системната мощност е 158 к.с. Задвижването използва усъвършенствана многорежимна скоростна кутия и батерия с капацитет 1,2 кВтч. За сравнение, предишната версия на този хибрид беше с мощност 143 к.с., като тестовете с нея показаха ускорение от 0 до 100 км/ч за 10,6 секунди и максимална скорост от 171 км/ч.
Последвайте ни в Google News