Renault пуска „EVA“, базиран на AI инструмент, който ще ви помогне когато избирате 100% електрически автомобил

Renault е една от марките, които полагат най-много усилия в електромобилността. Не само защото беше първият производител, който пусна на пазара електрически автомобили през 2011 г., но защото основа политиката си върху пускането на този тип превозни средства в малки, достъпни сегменти като R5. А през пролетта ще пристигне новото R4. Сега френската компания пусна виртуален асистент, наречен EVA, който ще помага на клиентите да вземат информирано решение, като сравняват електрически и превозни средства с други двигатели. Става въпрос за анализиране на предимствата, които електрическите превозни средства имат пред бензиновите, хибридните или дизеловите автомобили.

Renault Испания разработи този инструмент в сътрудничество с Fiscalges Alternative S.L. Нарича се “EVA” – Electric Vehicle Assistant. Той се предлага само в дилърската мрежа на марката в Испания. Това е ексклузивен уебсайт за консултиране на продажбите в мрежата на Renault и ще отговори на всички въпроси на клиентите за електрическите автомобили. По-късно той ще бъде достъпен и за клиенти на Dacia, Alpine и Mobilize.

Той ще служи като интерактивна база от данни, където може да се направи справка с всякаква информация за електрическата мобилност, включително технически подробности, въпроси относно презареждане или домашни зарядни устройства и свързаните с това разпоредби. Той също така включва базиран на изкуствен интелект чат, който е способен да отговаря на въпроси в реално време, ускорявайки времето за консултации. За да може клиентът да изчисли и сравни общата цена на използване на електрическо превозно средство, спрямо други технологии, „EVA“ разполага с калкулатор, който отчита всички фактори (данъчни данни, годишен пробег, навици за паркиране и др.). „EVA“ има актуализирана информация за местно законодателство във всички градове и общини с повече от 10 000 жители, включително въпроси като пътен данък и регулирано паркиране.

Потребителите могат да получат анализ на разходите за притежание за период, избран от клиента, разбит по потребление на електроенергия, гориво, поддръжка, пътен данък и паркинг. Количеството CO2, избегнато по време на фазата на използване на автомобила. Обобщение на предимствата на електрическото превозно средство, включително разпоредбите на общината, където клиентът живее и обикновено ходи.

Едно от големите предимства на притежаването на електрическо превозно средство е спестяването на оперативни разходи. Приложението показва разликата в разходите за използване (електричество/гориво, поддръжка, данък и паркиране) на превозните средства, през целия им жизнен цикъл. Доказано е, че използването на електрически превозни средства в сравнение с превозни средства с дизелово гориво, втечнен газ или бензин отделя по-малко количество вредни вещества в околната среда.

Въпреки че първоначалните разходи са по-големи, този автомобил е много по-икономичен в дългосрочен план. Този отчет се допълва от отговорите на въпросите, които клиентът задават на търговския консултант в началото на процеса.

Тази помощна програма е от съществено значение, тъй като дава на клиентите видимост за решаващите фактори при покупката. „В Renault разбираме, че преходът към електрическа мобилност може да породи съмнения. Целта на проекта EVA е нашите клиенти да са информирани и въз основа на собствените си нужди, да вземат най-доброто решение за покупка “, каза Себастиен Гигес, генерален мениджър на Renault и Alpine в Испания. Цялата търговска мрежа на Renault вече има „EVA“ и е преминала специално обучение, така че клиентите вече могат да се насладят на нейните предимства.

 

Източник: LA RAZON

, ,

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации